Aizdedzes spole priekš Top auto markām
- Aizdedzes spole AUDI A4
- VW GOLF
- BMW 3. Sērija
- AUDI A6
- Aizdedzes spole OPEL ASTRA
- BMW 5. Sērija
- VW PASSAT
- OPEL ZAFIRA
- Aizdedzes spole FORD MONDEO
- VOLVO V70
- TOYOTA AVENSIS
- OPEL VECTRA
- Aizdedzes spole MERCEDES-BENZ E Klase
- FORD FOCUS
- MAZDA 626
- VOLVO S60
- Aizdedzes spole MERCEDES-BENZ C Klase
- AUDI 80
- RENAULT MEGANE
- MAZDA 6

Aizdedzes svece
(Array produkti)
Kvēlsvece
(Array produkti)
Augstsprieguma vadu komplekts
(Array produkti)
Aizdedzes sadalītāja vāciņš
(Array produkti)
Relejs, palaišanas iekārta
(Array produkti)
Aizdedzes sadalītāja rotors
(Array produkti)Aizdedzes spole defekts? » Noteikt darbības traucējumu • Remonts • Nomaiņas rokasgrāmata
Droša degšana ar aizdedzes spoli
Aizdedzes spole ir maza, neuztverama sastāvdaļa motora nodalījumā. Tomēr tā ir neaizstājama sastāvdaļa, kas ir neaizstājama vadīšanai: bez aizdedzes spoles, degšana nav iespējama, un motors nevar darboties.
Aizdedzes spoles uzdevums
Aizdedzes spole maina spriegumu 14,4 volti no ģeneratora līdz spriegumam, kas nepieciešams aizdedzināšanai. Atkarībā no automašīnas tā var būt līdz 30000 voltiem. Šāds augsts spriegums ir nepieciešams, lai sadedzināšanas kamerā izveidotu spēcīgu dzirksteļaizdedzes dzinēju. Aizdedzes mehānismam ir vienkāršs tehniskais projekts, un tā ekspluatācijas laiks parasti ir tik ilgs, kamēr automobilis ir kalpošanas laiks. Ja tas nedarbojas, tas vienkārši tiek aizstāts.
Aizdedzes spoles konstrukcija
Aizdedzes transformators ir spriegumam izturīgs korpuss ar transformatora iekšējo serdi. Vājš spriegums 12 V darbojas no ģeneratora līdz spolei, kur to pārveido caur vara aptinumu līdz vajadzīgajam spriegumam. Nav ilgstoša efekta, bet tikai tad, ja tas nepieciešams dzirksteļaizdedzes aizbāznim.
Standarta veidā tika izmantotas atsevišķas kvadrātveida vai cilindriskas aizdedzes spoles. Tie galvenokārt tika izmantoti aizdedzes sistēmās ar aizdedzes slēdžiem. Šī aizdedzes sistēma bija pakļauta nodilumam un pakāpeniski nomainīja bezkontakta aizdedzes sistēmas. Tas ietekmēja aizdedzes transformatoru dizainu. Parasti bezkontakta aizdedzes spoles ir tādas pašas kā tradicionālajām aizdedzes transformatoriem.
Valkājot aizdedzes spoli
Aizdedzes transformatoram nav kustīgu detaļu. Tādējādi šie moduļi nenorāda nodiluma pazīmes. Viņiem ir viens liels ienaidnieks - mitrums.
Aizdedzes spole parasti ir izolēta ar ļoti izturīgu plastmasu, kas galu galā kļūst trausla. Augstās temperatūras un dzinēja svārstību dēļ to nevar izvairīties. Pārseguma mazās plaisas ļauj iesūkties ūdenī aizdedzes spolē. Šajā gadījumā komponents drīzumā neizdosies.
Defektīvo aizdedzes spoļu noteikšana
Vecā aizdedzes spole var sadedzināt. Šis traucējums ir ļoti reti. Iepriekš transformators parasti nedarbojas. Viens no pirmajiem simptomiem ir tāds, ka automašīna nedarbojas pareizi. Tas ir tādēļ, ka veltņi nesaņem vajadzīgās dzirksteles no aizdegšanās. Paātrinājums ir nepareizs, un automašīna lec braukšanas laikā. Ja tā notiek, jums ir jāatrod iemesls.
Vienkāršs veids, kā pārbaudīt aizdedzi
Parks tumšā garāžā. Atveriet dzinēja pārsegu un ieslēdziet dzinēju. Ja tas mirgo motora nodalījumā, tas ir kļūdains plūsmas defekts. Sargieties no drošības: nepieskarieties bojātām detaļām, kamēr motors darbojas. Aizdedzes sistēma nav bīstama, kad motors ir izslēgts. Bet, ja tas darbojas, pastāv liela elektriskā šoka bīstamība!
Tas ir ļoti efektīvs tests. Ja aizdedzes spole mirgo, nekavējoties atrodiet problēmu. Vairumā gadījumu kabeļi ir atbildīgi par tīkla kļūmi.
Tāpēc ir pamatoti aizvietot pilnīgu aizdedzi, ja ir aizdedzes spole. Kabeļi un aizdedzes sveces ir ļoti nevietā. Pilnīga nomaiņa nodrošina daudzu gadu ilgu Jūsu automašīnas darbību.
Kvēlsveces labvēlīgās cenas
Jūs varat iegādāties jaunu aizdedzes spoli 25 EUR apmērā. Augstas kvalitātes spole ražotāji, piemēram, BOSCH vai MAGNETI MARELLI, maksā no EUR 35 līdz EUR 50. Apvienojot ar jaunām aizdedzes svecēm un kabeļiem, jūs varat droši uzsākt automašīnu visos apstākļos.
Padoms: nomainiet vai notīriet visas automašīnas zemējuma auklas. Viens ir pievienots akumulatoram, viens ģeneratoram un aizdedzes spole ir piestiprināta pie ķermeņa. Viņu kontaktpunktos tiem bieži ir rūsas slānis, kam ir izolējošs efekts. Šo kontaktu pulēšana un eļļošana var atjaunot aizdedzes pilnu jaudu.