Ritgultnis, amortizatora statnes balsts tavai automašīnai

Ritgultnis, amortizatora statnes balsts priekš Top auto markām
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts BMW 3. Sērija
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts BMW 5. Sērija
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts AUDI A6
- AUDI A4
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts VW GOLF
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts VW PASSAT
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts BMW X5
- VOLVO V70
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts VOLVO XC 90
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts MERCEDES-BENZ E Klase
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts OPEL ASTRA
- OPEL ZAFIRA
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts VW TRANSPORTER
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts BMW 7. Sērija
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts FORD FOCUS
- MERCEDES-BENZ C Klase
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts JEEP GRAND CHEROKEE
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts BMW X3
- Ritgultnis, amortizatora statnes balsts TOYOTA AVENSIS
- AUDI A3
Ritgultnis, amortizatora statnes balsts defekts? » Noteikt darbības traucējumu • Remonts • Nomaiņas rokasgrāmata
Nekādu trokšņu: rullīšu gultnis statnes stiprinājumā
Statnes stiprinājums ir konstrukcija, kas savieno piekari ar virsbūvi. Piekares triecienu absorbējošais komponents ir piestiprināts mašīnas spārnam no iekšpuses ar vienkāršu skrūvi. Vītā atsperes atspiežas pret metālu bez veseliem savienojumiem. Braucot ar mašīnu līkumā, pagriežas visa atspere. Lai novērstu to, ka atspere beržas pret metālu, rullīšu gultnis ir iebūvēts statnes stiprinājumā. Tas nodrošina, ka spirālveida atsperei ir pietiekami elastīga, lai kustētos radiālā virzienā.
Rullīšu gultnis vai lodīšu gultnis?
Rullīšu gultnis spēj absorbēt viļņiem līdzīgu spēku, kas darbojas vienā virzienā. Šai gadījumā to rada piekares stiprinājuma vītā atsperi. Gultnis neļauj atsperēm atspiesties pret metālu. Vienlaicīgi tas ļauj atsperei griezties. Gultnis sastāv no divām gultņu skrejām. Starp tām atrodas bumbiņas vai rullīši. Mašīnu ražošanas laikā gultņus pārklāj ar ilgi kalpojošu smērvielu.
Rumbas gultņa bojājumi
Tā kā visi gultņi, arī rumbas gultnis laika gaitā nodilts. Spēle starp gultņu skrejām nepārtraukti palielinās. Tas rada klikšķošu skaņu braukšanas laikā, un šo bojājumu jūt stūrēšanas laikā. Neliela pretestība, kas rodas pagriežot mašīnu līkumā, liecina par statnes stiprinājuma bojājumu. Tomēr ir maz ticams, ka stūres gultnis salūzt ātrāk nekā amortizators. Parasti stiprinājumus nomaina reizē ar amortizatoriem. Tas novērš nepatīkamus pārsteigumus braukšanas laikā.
Ar statnes labošanu jāuzmanās
Piekarei jābūt konstruētai tā, lai tā spētu izturēt lielu slodzi un lai braukšanas laikā tā pareizi darbotos. Tāpēc ir ļoti svarīgi piekari labot tikai tad, ja ir atbilstoši instrumenti un zināšanas. Lai noņemtu piekari, atspere ir jāsaspiež. Ir pieejami lēti šīs problēma risinājumi. Šie instrumenti, tā saucamies, atsperu kompresori, sastāv no gara vītņstieņa ar diviem skavām. Tie ir pievienoti atsperei. Pagriežot vītņstieni, skavas savelkas, saspiežot atsperi. Vienmēr ir svarīgi saspiest atsperi abās pusēs.
Atsperi nav ļauts spiest ar neatbilstošiem instrumentiem – izmantot nedrīkst siksnas, jo to izmantošana ir bīstama. Ja piekares atspere netiek kontrolēta, tā var strauji uzšauties gaisā un radīt nopietnus, vai pat nāvējošus ievainojumus.
Par kvalitāti jāmaksā
Rullīšu gultnis statnes stiprinājumā nemitīgi ir pakļauts spriedzei. Tam jāspēj izturēt pastāvīgu spiedienu vairāku tonnu apmērā un tajā pašā laikā jānodrošina, lai mašīna varētu veikt pagriezienus. Nevienmērīgais braukšanas temps, kas rodas, braucot pa sliktas kvalitātes ceļiem, rada piekares gultņiem pamatīgu slodzi. Tādēļ nav lietderīgi mēģināt ietaupīt uz šo daļu rēķina.
Jārīkojas gluži pretēji. Katrs lieks eiro, kas tiek ieguldīts statnes stiprinājuma iegādē, atmaksājas ar šīs detaļas ilgāku darbības laiku. Piekares stiprinājuma kalpošanas laiks lielā mērā ir atkarīgs no braukšanas veida un ceļa virsmas, pa kuru automašīna pārvietojas. Amortizatori un gultņi proporcionāli nolietojas, tāpēc to vēlams vienmēr nomainīt vienlaicīgi.
Manīt vienīgi gultņus?
Mainīt vienīgi statnes stiprinājumus nav jēgas. Pat ja tas radīs nelielus papildus izdevumus, nodiluma gadījumā jāmaina visa stiprinājuma vienība. Statnes stiprinājumā ar plastmasas korpusu var veidoties plaisas. Veicot šo auto daļu nomaiņu, visdārgākais ir darbā pavadītais laiks. Tādēļ visu auto daļu, kas nodilušas, maiņa vienā piegājienā ir visdrošākais un pareizākais veids, kā atjaunot pareizu mašīnas darbību. Izņemot atsperi, šis princips attiecas uz visām detaļām, kā arī uz skrūvēm, kas savieno piekari ar stūres šarnīru. Ar laiku, auto daļām novecojot, var rasties sīkas plaisas, kuru dēļ piekare var nolūzt. To var novērst, ja visa vienība tiek profesionāli aizstāta.
OEM kvalitāte veikalā
Mūsu veikalā atrodamas visas nepieciešamās auto daļas piekares remontam. Mēs piedāvājam OEM kvalitātes auto daļas, kas nodrošina maksimālu jūsu jauno rumbas gultņu drošību.