Stiepnis/atsaite, stabilizators tavai automašīnai

Stiepnis/atsaite, stabilizators priekš Top auto markām
- Stiepnis/atsaite, stabilizators BMW 3. Sērija
- Stiepnis/atsaite, stabilizators BMW 5. Sērija
- Stiepnis/atsaite, stabilizators AUDI A6
- AUDI A4
- Stiepnis/atsaite, stabilizators VW GOLF
- Stiepnis/atsaite, stabilizators VW PASSAT
- Stiepnis/atsaite, stabilizators BMW X5
- VOLVO V70
- Stiepnis/atsaite, stabilizators VOLVO XC 90
- Stiepnis/atsaite, stabilizators MERCEDES-BENZ E Klase
- Stiepnis/atsaite, stabilizators OPEL ASTRA
- OPEL ZAFIRA
- Stiepnis/atsaite, stabilizators VW TRANSPORTER
- Stiepnis/atsaite, stabilizators BMW 7. Sērija
- Stiepnis/atsaite, stabilizators FORD FOCUS
- MERCEDES-BENZ C Klase
- Stiepnis/atsaite, stabilizators JEEP GRAND CHEROKEE
- Stiepnis/atsaite, stabilizators BMW X3
- Stiepnis/atsaite, stabilizators TOYOTA AVENSIS
- AUDI A3
Stiepnis/atsaite, stabilizators defekts? » Noteikt darbības traucējumu • Remonts • Nomaiņas rokasgrāmata
Stabilizatora stienis ir relatīvi nenovērojama sastāvdaļa ar ļoti svarīgu funkciju. Tas pārvieto kustības spēkus no ķermeņa uz stabilizatoru. Tomēr mērķis nav kompensēt šos spēkus (stabilizatora funkcija), bet savienot virsbūves kustību caur Y-formas stieni uz riteņu piekari. Bojāts sakabes stienis izraisa ievērojamu stūrēšanas komforta samazināšanos un automašīna sāk peldēt. Ja jūs to ignorējat, var rasties nopietns negadījums vai bīstama situācija uz ceļa.
Kur ir izvietots stabilizatora stienis?
- Stabilizatora sakabes tapa stabilizatorā atrodas tieši aiz priekšējiem riteņiem, un jūs redzēsiet to, kad riteņi ir pilnībā pagriezti uz vienu pusi. Saskaņā ar ražotāja teikto šī detaļa ir uzstādīta tikai uz priekšējo asi vai uz abām asīm, bet nekad aizmugurējā ass. Šajā pozīcijā tie ir mazāk pieejami, jo aizmugurējos riteņus nevar pagriezt, un uzstādīšana ir sarežģīta.
Kā darbojas sadales iekārta?
- Vissvarīgākie elementi ir tā saites. Ar gumijas gultņiem vai savienojumiem ir skrūvju savienojumi, dakšu savienojumi vai netiešie savienojumi, tādējādi nododot spēkus. Tās galvenokārt nosaka spēka transmisijas veidu, kas rodas tieši caur dakšu savienojumu Because they largely determine the type of the force transmission which can occur directly through threaded connections or forked joints, or indirectly through rubber bushings or ball joints.
- Viens sliedes galums ir savienots ar šasiju (virsbūve), bet otrs - ar stabilizatoru. Šasijas kustība uz augšu un uz leju ir atbilstoši pārsūtīta.
Kas notiek, ja notiek darbības traucējums?
- Tipiskās sakabes stieņa atteices pazīmes ir trieciena skaņa telpā tieši virs riteņiem.
- Kontroles kvalitāte pasliktinās. Automašīna vispirms peldēs, tad tas būs intensīvāks, jo tas ir īpaši jūtams pagriezienos, un jums būs jāatlīdzina stūre.
- Ja sakabes stienis ir bojāts, tas ietekmē drošu braukšanu, tādēļ, izvairoties no bīstamām situācijām, jo stingrība ir sliktāka.
Iespējamie iemesli:
- Stieņa stienim jāapgūst lieli stiepes un kustīgie spēki un braukšanas laikā tie darbojas nepārtraukti. Galvenais ienaidnieks ir nodilums, pateicoties piepūlei, un tas ir arī visbiežāk sastopamais defekts.
- Laika gaitā savienojumi zaudēs spēku arī vecuma un pūļu dēļ. Skrūves var tikt bojātas, gumijas gultņi kļūst poraini un locītavas sāk berzt.
Vai tas ir nepieciešams pakalpojumam vai arī to pašu daļu ir iespējams nomainīt?
- Daudzās automašīnās neatkarīga savienojuma nomaiņa ir vienkārša. Jums nav nepieciešams īpašs rīks, jo jūs varat instalēt komponentu tikai vienā veidā, un nekas nevar noiet greizi. Saskaņā ar ražotāja teikto, ir nepieciešams saglabāt stiprinājumu, kas ir fiksēts stiprinājumu stiprināšanai.
Padomi aizstāšanai:
- Priekšējie sakabes stieņi ir brīvi pieejami, kad riteņi griežas. Aizmugurējās ass automašīnai jābūt paceltai, un riteņi ir jānoņem.
- Vissvarīgākais ir noņemt slodzi, kas prasa, lai trijstūra sviru pagarinātu ar sviru. Tikai tad skrūves var noskrūvēt vai noņemt ar knaiblēm.
- Eļļas vai petrolatuma izmantošana uz gumijas gultņiem un stabilizatora korpusu var atvieglot uzstādīšanu.
Ko darīt, ja ir bojāti gumijas gultņi
Bieži vien gumijas savienojuma gultņi darbojas kā amortizācijas elementi. Pa to laiku tiek veidotas poras, plaisas un nedarbojas pareizi. To neatkarīga nomaiņa nav viegla, un vairumā gadījumu tas nav ieteicams, jo nelielas plaisas bieži vien nav redzamas pat profesionāļiem. Lielākā daļa ražotāju ietver gumijas gultņus vai citus savienotājelementus remontā, kas ir norādīts sakabes stienim. Viņus ir jāaizstāj, lai vienai pusei nevajadzētu valkāt.
Kādas izmaksas var gaidīt?
Ja jūs joprojām neatrodat savas spējas robežas, jums nav jāuztraucas par traucējumu nodarīšanu. Lielākā daļa no tām ietekmē vecumu. Pēc aptuveni 200 000 km, regulāri jāpārskata šis komponents. Pēc 300 000 km beidzas mūža ilgums. Stabilizatora stieņa komplekts un tā elementi maksā apmēram no 15 līdz 50 eiro, savukārt jo dārgāks ir produkts, jo augstāks braukšanas komforts tiek piedāvāts visa mūža garumā.
Salīdzinoši lētas detaļas, piemēram, slēdži, piedāvā vēl vienu iespēju ietaupīt. Apmeklējot mūsu veikalu, jūs redzēsiet, ka mums ir daudz atlaides un ikdienas kampaņas, kas ietaupīs nevajadzīgas izmaksas jūsu budžetam. Mums ir dažādi piedāvājumi un saprātīgas cenas, ko varat iegādāties un saglabāt.