Stikla tīrītāja dzinējs tavai automašīnai

Logu tīrītāja motoriņš priekš Top auto markām
- Stikla tīrītāja dzinējs BMW 3. Sērija
- Stikla tīrītāja dzinējs BMW 5. Sērija
- Logu tīrītāja motoriņš AUDI A6
- AUDI A4
- Stikla tīrītāja dzinējs VW GOLF
- Stikla tīrītāja dzinējs VW PASSAT
- Logu tīrītāja motoriņš BMW X5
- VOLVO V70
- Stikla tīrītāja dzinējs VOLVO XC 90
- Stikla tīrītāja dzinējs MERCEDES-BENZ E Klase
- Logu tīrītāja motoriņš OPEL ASTRA
- OPEL ZAFIRA
- Stikla tīrītāja dzinējs VW TRANSPORTER
- Stikla tīrītāja dzinējs BMW 7. Sērija
- Logu tīrītāja motoriņš FORD FOCUS
- MERCEDES-BENZ C Klase
- Stikla tīrītāja dzinējs JEEP GRAND CHEROKEE
- Stikla tīrītāja dzinējs BMW X3
- Logu tīrītāja motoriņš TOYOTA AVENSIS
- AUDI A3
Stikla tīrītāja dzinējs defekts? » Noteikt darbības traucējumu • Remonts • Nomaiņas rokasgrāmata
Tīrīšanas motors ir samērā neaizsargāta daļa, kas, kā norāda nosaukums, ir atbildīga par tīrītāju braukšanu. Tomēr tās funkciju nevajadzētu novērtēt par zemu. Pēkšņa un smaga lietus gadījumā bez tīrītājiem automašīnas redzamību var samazināt tik lielā mērā, ka tas rada nopietnu risku mašīnistam. Tāpēc pārliecinieties, ka stikla tīrītāja motors vienmēr ir funkcionāls.
Kur atrodat tīrītāju motoru?
- Ir daudz dažādu versiju un precīzu uzstādīšanas vietu atrašana ne vienmēr ir vienkārša.
- Motors parasti ir atrodams ar tīrītāju savienojumiem vienā vai vairākās versijās.
- Ja jums ir kāda problēma, mēs iesakām izlasīt mūsu stikla tīrītāju rokasgrāmatu, kurā visas versijas ir detalizēti aprakstītas.
Kā tas darbojas?
- Akumulatora motors parasti ir elektromotors ar piedziņas vārpstu, kas savienots ar tīrītāju savienojumiem. Īpašais savienojums izraisa tīrītāju kustību.
- Rotācijas motori rotē tikai vienā virzienā. Atpakaļgaitas motori var mainīt rotācijas virzienu. Tie ir nedaudz dārgāki, bet tiem nav vajadzīgs sarežģīts mehānisms.
Kas notiek, ja notiek darbības traucējums?
- Pilnīga atteice ir reta. Parasti dzinējs būs vājāks un lēnāks. Visbeidzot, viņam nebūs spēka pārvietoties tīrītājiem.
- Vējstikla tīrītāja motors ar bojātu lietus sensoru automātiski nestrādā. Rokas palaišana būs nepieciešama.
Iespējamie iemesli:
- Elektromotoram ir bīdāmi kontakti, kas laika gaitā noveco.
- Pārāk daudz netīrumu un sniega uz priekšējā stikla izraisa pārmērīgu mehānisko slodzi. Motora vārpsta var saliekt vai salauzt.
- Lietus sensora bojājums ir saistīts arī ar citām pazīmēm, kas var izraisīt sekundāro efektu uz tīrītāja motora.
Vai jādodas uz pakalpojumu, vai mēs varam to salabot paši?
- Priekšējā stikla tīrītāja motora stāvoklis bieži ir nestabils un grūti nomaināms. Pēc stikla tīrītāja labošana prasa pacietību un pieredzi. Sistēmai jābūt noslēgtai, lai novērstu ūdens iekļūšanu tīrītāja motorā.
Padomi priekšējā stikla tīrītāju izmantošanai
Pēdējos gados ražotāji ir izveidojuši daudzas tīrīšanas un tīrīšanas savienojumu versijas. Šie elementi ir atbildīgi par priekšējā stikla noslaukšanu. Visbiežāk izmantotie ir:
-
1. Paralēlie tīrītāji, noslaukot no kreisās puses uz labo pusi un atpakaļ. Viņu motori ir uzstādīti vidū un sānos. Tas nodrošina pareizu vadītāja un pasažiera skatu.
2. Pretējā stikla tīrītāji, kas strādā no iekšpuses uz priekšu un atpakaļ (noapaļo augšā). Lielākā daļa dzinēju ir uzstādīti uz sāniem stūrī. Atkarībā no to iestatījumiem priekšējā stikla centrs var būt liela telpas daļa, neiztuģējot. Tomēr tie nodrošinās labu redzamību.
3. Tikai vienu tīrītāju ar pacelšanas jaudu vai bez tā. Vienam motora vidū ir pietiekami. Tas ir īpaši piemērots maziem priekšējiem stikliem, jo tas ir piemērots un efektīvs. Izmantojot pacelšanas iespēju, stikla tīrītāju var pagarināt līdz malai.
4. Pantogrāfijas tīrītāji prasa sarežģītus tīrītājus. Dzinēju skaits un to atrašanās vieta var atšķirties. Tie nodrošina atbilstošu izdzēšanas modeli, bet tie ir ļoti pakļauti, lai sadalītu to mehānismu.
5. Trijos stikla tīrītājus izmanto tikai lielos priekšējos stiklus. Šie trīs dzinēji ir uzstādīti pa kreisi vai pa labi. Dzēšanas modelis ir līdzīgs dubultajam tīrītājam.
Saskaņā ar dizainu ražotāji izmanto rotējošus vai reversus motorus. Rotējošie izpildmehānismi darbojas tikai rotācijas cikla laikā, tāpēc ir nepieciešams sviras mehānisms, lai izveidotu kustību uz priekšu un atpakaļ. Atpakaļgaitas dzinēji ir dārgāki, taču tos var pārslēgt, un tāpēc jūs varat uzstādīt fiksētās tīrītāja rokas bez sviras mehānisma.
Paredzamās izmaksas
Motoru cenu diapazons ir ļoti plašs un svārstās no EUR 50 līdz vairāk nekā EUR 300. Akumulatora motors nav parasts nodilums un var ilgt automašīnas ekspluatācijas laiku. Lētākie produkti galvenokārt izgatavoti no izturīgākiem materiāliem (metāla, nevis plastmasas), lai novērstu bojājumus un bojājumus. Tas neietekmē to efektivitāti.
Ir grūti noticēt, ka tik mazs gabals ir tik dārgs. Tomēr funkcionālie vējstikla tīrītāji nodrošina pēkšņu lietus drošības garantiju. Vai jums ir nepieciešamas šīs daļas? Apskatiet mūsu tiešsaistes veikalu, kurā varat iegādāties kvalitatīvus OEM produktus par cenām, kas ir ievērojami zemākas nekā ražotāju ieteiktie. Turklāt mums ir ikdienas atlaides un kampaņas, kas var ietaupīt daudz.