Stūres mehānisms / -sūknis Audi A6 C6 2.8 FSI 190 ZS 2.8L Benzīns
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem ar Servotronic-stūres iekārtu
- Aizvietojamā daļa
- Ražotāja ierobežojums: ZF
- Kopējais garums [mm]: 1050
- Aksiālā šarnīra vītnes izmērs: M14x1,5
- Ieejas štoka augstums [mm]: 35
- Savienošanas tehnika: klin
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 132,15 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- stūres mehānisma ražotājam: ZF
- Garums [mm]: 1074
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Ieejas štoka augstums [mm]: 32
- Ieejas vārpstas savienojuma veids: četrstūrains
- Stūres rata apgriezienu skaits: 2,75
- Ieejas vītnes izmērs: M14x1,5
- Izejas vītnes izmērs: M16x1,5
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem ar Servotronic-stūres iekārtu
- Neto svars [kg]: 9,39
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 185,91 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- stūres mehānisma ražotājam: ZF
- Garums [mm]: 1074
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Ieejas štoka augstums [mm]: 32
- Ieejas vārpstas savienojuma veids: četrstūrains
- Stūres rata apgriezienu skaits: 2,75
- Ieejas vītnes izmērs: M14x1,5
- Izejas vītnes izmērs: M16x1,5
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem ar Servotronic-stūres iekārtu
- Neto svars [kg]: 9,39
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 181,50 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Krāsa: pelēks
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 143,78 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem ar Servotronic-stūres iekārtu
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar urbumu devējam
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 181,50 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem ar Servotronic-stūres iekārtu
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- Aksiālā šarnīra vītnes izmērs: M14x1,5
- Garums [mm]: 1075
- Vītnes izmērs: M14x1,5, M16x1,5
- stūres vadības ražotājam: ZF
- Kvalitāte: Reman
- Stav: Jauns
Atgriešanās 242,00 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres vadība: ar stūres šķersstiepni, ar ligzdu stūres pagrieziena leņķa devējam
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- Ieplūde-Ø [mm]: 14
- Izplūde-Ø [mm]: 16
- Ieejas štoka augstums [mm]: 32
- stūres mehānisma ražotājam: ZF
- Ievērot servisa informāciju
- Aizvietojamā daļa
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 278,30 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Aizvietojamā daļa
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres vadība: ar stūres šķersstiepni, bez stūres šķērsstiepņa uzgaļa
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem ar Servotronic-stūres iekārtu
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 726,00 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Krāsa: pelēks
- Stav: Restaurēts
- Augstums: 544
- Vītnes izmērs: M14x1.5
- Kopējais garums [mm]: 1080
- Ieejas štoka augstums [mm]: 35
- Stiprināšanas punktu diametrs [mm]: 8
- Filtra izpildījums: Filtra patrona
- Korpusa materiāls: Alumīnijs
- Stav: Jauns
Atgriešanās 104,26 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)





















