Neliels uzspiediens uz bremžu pedāli aktivizē bremzēšanas spēka kontroli, ABS un galveno bremžu cilindru. Tad spēks ievērojami palielinās uz bremžu cilindriem un vērsts uz bremžu klučiem, kas atrodas uz bremžu diskiem, kas ir vienmēr var ātri nolietoties. Nodilums un siltums rada draudus sistēmai.
Filtri īsteno funkciju noturēt HEPA un ūdeni prom no dzinēja detaļām. Jūsu automobiļa salons tiek attīrīts no putekļiem un ziedputekšņiem, pateicoties salona filtram. Eļļas filtri samazina dzinēja nodilumu, bet hidrauliskie filtri nodrošina bremžu un sajūgu spiedienu. Degvielas un gaisa filtri ir atbildīgi par tīru gaisa un benzīna maisījumu.
Aizdedzes dzirksteles, kas uzsāk sadedzināšanu, tiek ražotas aizdedzes spolē. Dzirksteles lec šeit un tur starp elektrodiem uz aizdedzes sveci. Aizdegšanās kabeļi parasti ir atrodami pa vidu. Visas detaļas ir aprīkotas ar rezistoriem dēļ augstsprieguma. Tas ir paredzēts, lai izvairītos no elektrostatiskās izlādes.
Stūres sistēma ietekmē gaitu un riteņus. Virsbūves daļas, kas nav paredzētas, lai vibrētu stūres darbībs laikā, arī tiek ietekmētas. Jaudas pastiprinātājs un stūres mehānisms nodrošina netraucētu šķērsstieņa darbību. Tas ir nodrošināts ar pirkstiem, stabilizatoriem, stūres stieni un citiem elementiem.
Atsperes darbojas pret vibrācijām - ne tikai kā piekares balsti. Riteņa balstiekārta tiek nodrošināta kopā ar amortizatoriem, stūres stieni, stieni un lodveida locītavām. Lūk, kā tas kļūst iespējams turēt stūri kontrolē un uzlabot kopējo stūres sistēmu.
Griezes momenta izplatīšana notiek caur kloķvārpstu pēc sadegšanas dzinējā. Dzinēja siksna tad organizē komponentus, izmantojot sadales sistēmu, kas arī ir saistīts ar visu papildu aprīkojumu. Tas noved pie jostu un spriegotāju nolietošanos, kas tādējādi ir jāaizstāj regulāri.
Elektronika ļauj apgaismojumam darboties bez traucējumiem. Tam seko ģenerators, aizdedzes spoles piegādes, degvielas sūkņi, ECU ar sensoriem, tīrītāji ar tīrītāja motoru. Papildus komfortam elektriskie logi, centrālā atslēga un ekspluatācijas elementi darbojas pateicoties elektroierīcēm.
Tīrītāji sastāv no sistēmas tīrītāja sasaistes, stikla tīrītāja sviras un daudzslāņu gumijas tīrītāja. Virzības periodiskums ir noteikts ar tīrītāja motoru. Īpaši jutīgas pret nolietošanos ir gumijas, kam jābūt pilnībā nominītām katru gadu kopā ar tīrītāju. Mazgātāja sprauslas parasti ilgst automašīnas dzīves ilgumu.
TILTA PIEKARE/RITEŅA PIEKARES VADOŠĀ SISTĒMA
Virsbūve ir automašīnas rāmis, ko nevar uzskatīt atsevišķi no ritošās daļas un piedziņas sistēmas. Stabilizēti elementi ir saistīti ar amortizatoriem, balstiekārtas balstu, asu locītavu un atbalsta daļām, piemēram, stūres pievadu. Tātad rāmis tiek savīts un vibrācijas izlīdzinātas.
Dīzeļdegviela vai benzīns tiek droši uzglabāti aizmugurējā automobiļa daļā, proti, aiz sānu sienas degvielas tvertnes. Degvielas sūkni var atrast arī tvertnē, un tādēļ tiek ieeļļots arī. Sistēma tiek savienota ar ieplūdes vārstu ar drošiem kabeļiem un šļūtenēm, kas piegādā degvielu uz degvielas filtru, tas viss, lai novērstu iespējamo piesārņojumu.
Pilna iekšējā apdare bieži tiek piedāvāta kompaktiem automobiļiem. Tiem ir polsterēti sēdekļi, elektriski regulējami logi, regulējami ārējie spoguļi, paklāji gan pasažieru, gan kravas nodalījumā, kā arī visas vadības elementi, apkures, gaismas un gaisa kondicionēšana. Tomēr izpildi nosaka vidusšķiras vai augstākā klase.
Ir nepieciešams sajūgs, lai novirzītu griezes momentu no dzinēja uz riteņiem un, lai izlīdzinātu to pa asi. Griezes moments tiek pārraidīts tur. Ass vārpstas un savienojums nodrošina spēka piegādi uz asīm un riteņiem, kur tas tiek vienlīdzīgi sadalīts.
Pasažieru salons tiek taupīgi atdzesēts, pateicoties gaisa kondicionēšanai, jo tas ir tikai kompresors, kas ir jāapgādā ar jaudu. Gaisa cirkulācijas laikā dzesētājs iet viegli caur izplešanās vārstu un veic siltuma apmaiņas procesus (kā arī žāvēšanu tīrīšanai), neizmantojot ārējo enerģiju.
Ūdens dzesēšana un sildīšana darbojas caur siltummaiņiem, izmantojot nelielu daudzumu enerģijas. Ūdens dzesētājs nodod siltumu apkārtējā gaisā, kas var tikt saņemts karsējot. Jauda ir tikai nepieciešama, lai nodrošinātu gaisa pūsmu caur ventilatoru un salona pūtēju. Eļļas cirkulācija arī gūst labumu no šīs tehnoloģijas.
Izplūdes gāzes tiek savāktas, attīrītas un novadītas izplūdes sistēmā. Katalizators maina sastāvu, bet izpūtējs noņem spiedienu no izplūdes sistēmas un samazina troksni. Sensori izplūdes kolektorā ir atbildīgi par labāku degvielas un gaisa maisījumu, kas tiek piegādāts motoram.
Auto spiediena šļūtenes ir elastīgas, siltuma un ķīmiskas izturības. Šļūtenes ir izgatavotas no gumijas, ar auduma ieliktņiem, citos gadījumos plastmasas vai silikona. Šīs šļūtenes ir saistītas ar ūdens sūkni, bremžu galveno cilindru, sajūgu, un servo sūkņi un reti nolietojas.