Stūres mehānisms FIAT Doblo 119 1.9 D Multijet 120 ZS 1.9L Dīzelis
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- Kopējais garums [mm]: 1145
- Aizvietojamā daļa
- Ražotāja ierobežojums: TRW
- Aksiālā šarnīra vītnes izmērs: M14x1,5
- Ieejas štoka augstums [mm]: 50
- Ieejas štoka zobu skaits: 54
- Savienošanas tehnika: wielorowek
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Šasijas numurs (VIN) no: 5120135
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 94,57 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- stūres mehānisma ražotājam: TRW
- Garums [mm]: 1140
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Ieejas štoka augstums [mm]: 53
- Ieejas vītnes izmērs: M14
- Izejas vītnes izmērs: M12
- Neto svars [kg]: 6,14
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 121,62 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- stūres mehānisma ražotājam: TRW
- Garums [mm]: 1140
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Ieejas štoka augstums [mm]: 53
- Ieejas vītnes izmērs: M14
- Izejas vītnes izmērs: M12
- Neto svars [kg]: 6,14
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 123,85 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- Aksiālā šarnīra vītnes izmērs: M14x1,5
- Garums [mm]: 1160
- stūres vadības ražotājam: TRW
- Kvalitāte: Reman
- Stav: Jauns
Atgriešanās 242,00 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- Aksiālā šarnīra vītnes izmērs: M14x1,5
- Garums [mm]: 1142
- stūres vadības ražotājam: TRW
- Kvalitāte: Reman
- Stav: Jauns
Atgriešanās 242,00 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 181,50 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Ražotāja ierobežojums: TRW
- Kopējais garums [mm]: 1160
- Krāsa: pelēks
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 137,80 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- stūres vadības ražotājam: TRW
- Aksiālā šarnīra vītnes izmērs: M14
- Kopējais garums [mm]: 1160
- Ieejas vārpstas savienojuma veids: ar zobiem
- Ieejas štoka zobu skaits: 56
- Ieejas štoka augstums [mm]: 56,6
- Ieejas štoka diametrs [mm]: 17,4
- Vītnes izmērs: M12x1,5 / M14x1,5
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisās-/Labās puses stūres vadībai
- Ražotāja ierobežojums: TRW
- Savienošanas tehnika: wielorowek
- Stav: Jauns
Atgriešanās 94,57 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- stūres mehānisma ražotājam: TRW
- Garums [mm]: 1160
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Ieejas štoka augstums [mm]: 53
- Ieejas vītnes izmērs: M14
- Izejas vītnes izmērs: M12
- Neto svars [kg]: 5,6
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 127,80 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)
- Aizvietojamā daļa
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres vadība: bez šķērsstiepņa
- Garums [mm]: 720
- Platums [mm]: 110
- Augstums: 210
- Izlaiduma gads līdz: 12/2010
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 468,26 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)



















