
Stūres mehānisms / -sūknis Renault Laguna 1 2.0 140 ZS 2.0L Benzīns

- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Iekšējā vītne [mm]: M14 x 1.5mm MALE
- Aizvietojamā daļa
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- Garums [mm]: 1090
- Stiprināšanas urbumu skaits: 4
- Kopējais garums [mm]: 1090
- Ražotāja ierobežojums: SMI
- Aksiālā šarnīra vītnes izmērs: M14x1,5
- Ieejas štoka augstums [mm]: 85
- Savienošanas tehnika: klin
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem ar stūres pastiprinātāju
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 88,12 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)

- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- stūres mehānisma ražotājam: SMI
- Garums [mm]: 1085
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Stūres rata apgriezienu skaits: 3,2
- Neto svars [kg]: 7,3
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 92,81 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)

- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Iekšējā vītne [mm]: M14 x 1.5mm MALE
- Aizvietojamā daļa
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- Garums [mm]: 1090
- Stiprināšanas urbumu skaits: 4
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem ar stūres pastiprinātāju
- Stav: Restaurēts

- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- stūres mehānisma ražotājam: SMI
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Garums [mm]: 1080
- Aksiālā šarnīra vītnes izmērs: M14x1.50
- Stav: Restaurēts

- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- Kopējais garums [mm]: 1090
- stūres vadības ražotājam: SMI
- Aksiālā šarnīra garums [mm]: 265
- Ieejas vārpstas savienojuma veids: bez zobiem
- Ieejas štoka augstums [mm]: 82
- Ieejas štoka diametrs [mm]: 17,9
- tikai savienojumā ar: Racores a presion
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Specifikācija: Con caudal variable
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 72,60 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)

- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- Kopējais garums [mm]: 1090
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem ar Servotronic-stūres iekārtu
- stūres vadības ražotājam: KOYO / SMI
- Ieejas vārpstas savienojuma veids: bez zobiem
- Ieejas štoka augstums [mm]: 85,1
- Ieejas štoka diametrs [mm]: 17,9
- Vītnes izmērs: M16x1,5 / M18x1,5
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 145,20 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)

- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- Kopējais garums [mm]: 1090
- stūres vadības ražotājam: SMI
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem ar Servotronic-stūres iekārtu
- Aksiālā šarnīra garums [mm]: 265
- Aksiālā šarnīra vītnes izmērs: 14
- Ieejas vārpstas savienojuma veids: bez zobiem
- Ieejas štoka augstums [mm]: 78
- Vītnes izmērs: M16x1,5/M18x1,5
- Ieejas štoka diametrs [mm]: 18
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 108,90 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)

- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem ar Servotronic-stūres iekārtu
- Neto svars [kg]: 8,36
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 133,10 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)

- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Stūres mehānisma veids: Zobstieņa stūres mehānisms
- stūres mehānisma ražotājam: SMI
- Garums [mm]: 1085
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Stūres rata apgriezienu skaits: 3,2
- Neto svars [kg]: 7,3
- Stav: Restaurēts
Atgriešanās 108,90 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta (Jūsu depozīts tiks atgriezts jums)


- pilnībā atjaunots
- Aizvietojamā daļa
- Masa [kg]: 6,10
- Ekspluatācijas režīms: hidraulisks
- Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis: Kreisāspuses stūres vadībai
- Stav: Restaurēts