Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma tavai automašīnai

Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma priekš Top auto markām
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma BMW 3. Sērija
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma BMW 5. Sērija
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma AUDI A6
- AUDI A4
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma VW GOLF
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma VW PASSAT
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma BMW X5
- VOLVO V70
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma VOLVO XC 90
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma MERCEDES-BENZ E Klase
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma OPEL ASTRA
- OPEL ZAFIRA
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma VW TRANSPORTER
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma BMW 7. Sērija
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma FORD FOCUS
- MERCEDES-BENZ C Klase
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma JEEP GRAND CHEROKEE
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma BMW X3
- Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma TOYOTA AVENSIS
- AUDI A3
Gofrēta caurule, izplūdes gāzu sistēma defekts? » Noteikt darbības traucējumu • Remonts • Nomaiņas rokasgrāmata
Laba vibrācijas uztveršana ar elastīgo cauruli
Elastīgā caurule ir maza, bet ļoti svarīga izplūdes gāzu sistēmas sastāvdaļa, kas absorbē vibrācijas, kuras rada izpūtējs, kā arī tās, ko rada kolektora dzinējs un Y-veida izplūdes caurule. Elastīgā caurule ir lēta auto daļa, un to ir ļoti vienkārši nomainīt.
Garās sviras lāsts
"Dodiet man pietiekami garu sviru un atbalsta punktu, kur to ievietot, un es pārvietošu pasauli," šis slavenais izteiciens pieder grieķu filozofa, un inženierim Arhimēdam. Tas ietver domu, cik daudz spēka piemīt svirai. Tai vienkārši jābūt pietiekami garai, un vietai, kur tā nofiksēta, jābūt pietiekoši izturīgai, lai sviras radītais spēks, to ceļot, būtu gandrīz bezgalīgs. Tas darbojas arī pretējā virzienā: tiklīdz sistēma ir aprīkota ar sviru, tās jauda palielinās, tiklīdz tiek piemērots spēks.
Gadījumā, kad tiek novadītas izplūdes gāzes, tas nav vēlams, lai arī tas ir neizbēgams, jo garais cauruļvads sākas no cilindra galvas, virzoties zem cilindra, tad izliecas un tikai beigās tā garā, gandrīz taisna caurule, kas savienota ar izpūtēju. Svira atrodas tieši izliekuma vietā, kas ir daļa no izplūdes gāzu sistēmas. Virziena maiņa ir arī spēka maiņa, kas izraisa vērpes momenta rašanos sviras atrašanās vietā.
Elastīgums palīdz
Ja caurule sastāvētu no viena taisna gabala, tā vērpes momenta rašanās posmā nemitīgi tiktu pārrauta. Vibrācijas, ko rada dzinējs, kā arī piekārtā izpūtēja svārstveida kustība pastāvīgi ietekmē šo vārīgo vietu. Vienīgais, kas palīdz, ir elastīga detaļa, kas sadala divas vienas sistēmas daļas divos taisnos gabalos, kuros nerodas sviras veida kustības. Tas ir elastīgās caurules uzdevums.
Tehnisks izaicinājums
Bufera daļu elastība ir panākta ar noteikta trika palīdzību – elastīgā caurule nav stingrs metāla gabala, bet tā sastāv no metāla sieta. Elastīgā caurules galvenokārt gatavo no nerūsējošā tērauda tā, ka tās var izturēt augstas temperatūras un ķīmisko vielu iedarbību. Pats metāla siets ir tikai dažus centimetrus garš. Tāpēc izmaksas par šo augstas kvalitātes daļu ir ierobežotas.
Elastīgās caurules bojājumi
Lai gan elastīgā caurule ir izgatavota no nerūsējošā tērauda, tās kalpošanas ilgums ir ierobežots. Tā smalkā struktūra padara to jutīgu pret nodilumu. Kad tīkliņa pavedieni pārplīst, slodze uz pārējiem pavedieniem palielinās. Noteiktā brīdī pārplīst tik daudz pavedienu, ka rodas izplūdes gāzes noplūde. Tas uzreiz kļūst pamanāms – elastīgā caurule atrodas tieši pirms priekšējā vai aizmugures klusinātāja.
Dzinēja radīto skaņa netiek slāpēta, ka elastīgā caurule ir pārplīsusi, un tas rada ļoti skaļu troksni pat mazās automašīnās. Ja automašīna pēkšņi rada ļoti skaļu dzinēja troksni vairākas dienas, ļoti iespējams, ka tam par iemeslu ir bojāta elastīgā caurule.
Elastīgās caurules maiņa
Par laimi, elastīgā caurule ir viens no visvieglāk nomaināmajiem izplūdes gāzu sistēmas elementiem. Lai to nomainītu, automašīna ir jāpaceļ. Ar skrūvgriezi jāatbrīvo elastīgās caurules skavas jāatbrīvojas, un bojāto detaļa jānomaina ar jaunu. Pievērsiet īpašu uzmanību drošībai:
- automašīnas pacelšana jāveic tikai ar piemērotiem instrumentiem. Vienkāršs domkrats NAV piemērots darbiem zem automašīnas. Tam ideāli der profesionālie auto domkrati.
- Atļaujiet dzinējam pilnībā atdzist un nekādā gadījumā nepieļaujiet, ka tas darbojas remonta laikā. Papildus degšanas riskam pastāv oglekļa monoksīda saindēšanās risks.
Elastīgās caurules nomaiņa ir laba iespēja, lai pārbaudītu visu izplūdes gāzu sistēmu. Bieži vien pārplīsušu izplūdes gāzu sistēmas gumiju dēļ tiek bojātas arī elastīgā caurule.
Smalko auto daļu kvalitāte
Ja runa ir par elastīgo cauruli, svarīgi nodrošināt, lai tai būtu zīmola kvalitāte. Ekonomiskie ražotāji nerūsējošā tērauda sita vietā izmanto hroma tērauda sietu. Tie abi izskatās ir identisks, taču otrajam ir ievērojami īsāks kalpošanas ilgums. Šeit talkā var nākt magnēts. Nerūsējošā tērauda elastīgās caurules nav magnētiskas. Augstas kvalitātes elastīgās caurules ar sietu cena ir, sākot apmēram no 20 eiro. Cenas lielā mērā ir atkarīgas no caurules garuma un nerūsējošā tērauda sietu skaita.
Mūsu tiešsaistes veikalā tiek piedāvātas tikai OEM kvalitātes elastīgās caurules ar sietu. Tas nodrošina maksimālu drošību ilgai un ērtai braukšanai.