Lambda zonde tavai automašīnai

Lambda zonde priekš Top auto markām
- Lambda zonde BMW 3. Sērija
- Lambda zonde BMW 5. Sērija
- Lambda zonde AUDI A6
- AUDI A4
- Lambda zonde VW GOLF
- Lambda zonde VW PASSAT
- Lambda zonde BMW X5
- VOLVO V70
- Lambda zonde VOLVO XC 90
- Lambda zonde MERCEDES-BENZ E Klase
- Lambda zonde OPEL ASTRA
- OPEL ZAFIRA
- Lambda zonde VW TRANSPORTER
- Lambda zonde BMW 7. Sērija
- Lambda zonde FORD FOCUS
- MERCEDES-BENZ C Klase
- Lambda zonde JEEP GRAND CHEROKEE
- Lambda zonde BMW X3
- Lambda zonde TOYOTA AVENSIS
- AUDI A3
Lambda zonde defekts? » Noteikt darbības traucējumu • Remonts • Nomaiņas rokasgrāmata
Neliela detaļa, liela ietekme
Lambda zonde, vai kā citādi zināma kā skābekļa sensoru nevar būt liels sastāvdaļa, bet spēlē svarīgu lomu veiktspēju un efektivitāti dzinēju, jo tas ir tikai tad, mērot pareizo vērtību var veidot pareizu maisījumu degvielas un gaisa. Neievērojot kaitējumu ne tikai nekaitē videi, kas ir noziegums, jo izplūdes un emisijas uz ilgu laiku, nav atļauts standartiem, bet arī tāpēc, ka tie rada grūti darba apstākļus dzinēja un palielina degvielas patēriņu, jo motors būs daudz lielāka patēriņa.
Faktisko pārskatu par lambda sensoru:
Kur atrodas skābekļa sensors?
- Lambda sensors vai skābekļa sensors atrodas uz nesēja automašīnas apakšdaļā tieši pie katalizatora. Sensors var būt arī aiz katalizatora - šajā gadījumā tas ir diagnostikas sensors. Dažās automašīnās tiek izmantota arī konkrēta vāka forma, taču zonde parasti ir konstatēta un viegli redzama.
Kā tas darbojas?
- Sensors atrodas tieši straumē izplūdes gāzes, kas iet caur cirkonija membrānas "Nernsta šūnas" (nosaukts pēc Waltheru Nernstu). Skābekļa molekulu daudzumu salīdzina ar faktisko ārējo gaisu, lai noteiktu gaisa daudzumu, kas vajadzīgs degvielas degšanai. Šo vērtību sauc par "lambda vērtību".
Kas notiek, ja notiek darbības traucējums?
- Degvielas patēriņš palielinās, un automašīnas sniegums pasliktinās.
- Sākumā neredzēts, bet tajā pašā laikā palielinās patēriņš.
- Motors izslēgsies vai laika gaitā samazināsies.
- Ja vērtības koeficienti ir nepareizi, deg indikators "pārbaudīt dzinēju".
- Ārkārtējos gadījumos motors apstājas vai var sākt tikai ar problēmu.
Iespējamie iemesli
- Lielākā daļa skābekļa sensoru laika gaitā sadalās materiālu dabiskās novecošanas dēļ. Daļiņas injicē membrānu un Nernst šūnu, un visi mērījumi neizdodas.
- Mehāniskā slodze var iznīcināt lambda sensoru, arī braukt ļoti nevienmērīgi.
- Elektriskās bojājums, kas saistīts ar īsu savienojumu bojātā kabeli, var pilnībā iznīcināt sensoru.
Vai ir nepieciešams doties uz pakalpojumu vai mēs varam paši nomainīt lambda sensoru?
- Vecākām automašīnām no pirmās desmitgades pēc 2000.gada jūs varat nomainīt lambda sensoru. Jums ir nepieciešams lifts vai rampa.
- Mūsdienu automašīnās ir nepieciešams speciāls gredzens vai kabelis tiek sagriezts un atkārtoti samontēts montāžas laikā.
- Pēc instalēšanas jums ir jāapmeklē serviss, lai izdzēstu nepareizu atmiņu un palaistu palaistu programmatūru.
Turpiniet braukšanu ar bojātu lambda sensoru
Ja jūs ignorēt pazīmes neveiksmes (kas ir grūti), un braucot ar bojātu lambda sensoru jūs aizvedīs uz nākamo pārskata gaidīja nepatīkams pārsteigums, jo auto nebūs atbilst noteiktajiem standartiem, kas ir izplūdes un emisijas. Ja viņi var tevi ignorēt, jūs varat sodīt.
Atšķirības starp rezerves daļām
Šodien ražotāji piedāvā divas lielas versijas:
- parastā (cirkona) lambda sensora, kas izmanto elektrisko spriegumu, lai izmērītu atlikušo skābekli. Zondei nepieciešama darba temperatūra aptuveni 350 ° C. Tās mērīšanas spektrs ir mazs un nav piemērots visiem dzinējiem.
- Platjoslas sensors modernajā lambda sensora versijā. Tās mērīšanas diapazons ir plašāks, un sensors ir piemērots benzīna, dīzeļdegvielas un gāzes dzinējiem. Mūsdienu automašīnām šodien ir vairāk šo sensoru (mērot atšķirību).
Abu veidu zondes var būt vai nu pirkstu formas, vai plakanas, divdimensiju zondes. Pirmais tips ir izturīgāks, jo tas galvenokārt sastāv no aizsargājošaa apvalka, kas aizsargā sensoru pret degšanas produktiem un kondensātu. Otrs veids iepriekš tiek uzkarsēts, bet tas ir mazāk izturīgs.
Kādu cenu jūs varat sagaidīt?
Kā vadītājs, jūs nevarat ietekmēt lambda sensora kalpošanas laiku, un jums jāievēro ražotāja specifikācijas. Par zemu izmaksu produktiem dzīves ilgums ir aptuveni 160 000 km, savukārt dārgākiem un kvalitatīvākiem produktiem ir aptuveni 250 000 km. Cenu diapazons ir plašs un sākas ar cenu no EUR 50 līdz EUR 100.
Izvēloties augstas kvalitātes produkciju, jūs nodrošināsiet ievērojamu izplūdes gāzu emisijas samazināšanu un degvielas patēriņa samazināšanu. Ja jūs domājat, ka cena ir pārāk augsta, skatiet mūsu veikalu. Ar mums jūs varat atrast visu veidu lambda sensorus par ļoti zemām cenām - zemākas nekā visu ražotāju ieteikumi.