Amortizatora statnes balsts tavai automašīnai

Amortizatora statnes balsts priekš Top auto markām
- Amortizatora statnes balsts BMW 3. Sērija
- Amortizatora statnes balsts BMW 5. Sērija
- Amortizatora statnes balsts AUDI A6
- AUDI A4
- Amortizatora statnes balsts VW GOLF
- Amortizatora statnes balsts VW PASSAT
- Amortizatora statnes balsts BMW X5
- VOLVO V70
- Amortizatora statnes balsts VOLVO XC 90
- Amortizatora statnes balsts MERCEDES-BENZ E Klase
- Amortizatora statnes balsts OPEL ASTRA
- OPEL ZAFIRA
- Amortizatora statnes balsts VW TRANSPORTER
- Amortizatora statnes balsts BMW 7. Sērija
- Amortizatora statnes balsts FORD FOCUS
- MERCEDES-BENZ C Klase
- Amortizatora statnes balsts JEEP GRAND CHEROKEE
- Amortizatora statnes balsts BMW X3
- Amortizatora statnes balsts TOYOTA AVENSIS
- AUDI A3
Amortizatora statnes balsts defekts? » Noteikt darbības traucējumu • Remonts • Nomaiņas rokasgrāmata
Statnes atbalsts savieno piekares statni ar virsbūvi, slāpējot amortizatora vibrācijas un ļaujot priekšējām statnēm rotēt, tādējādi nodrošinot stūres kustību. Tādējādi priekšējās statnes atbalsts ir aprīkots ar lodgultni to centrā. Aizmugurējie statnes atbalsti nerotē, jo aizmugurējā ass ir stingra un ar to nestūrē. Lai varētu tās atšķirt, aizmugurējie statnes atbalsti tiek dēvēti par balstgultņiem.
Statnes atbalsta būtība
Automašīnas ir uzbūvētas tā, lai tās varētu droši un ērti manevrēt atļautajos parametros. Vadītājs bieži vien pat nav iedomājies par lielajiem spēkiem, kas darbojas automašīnā. Ja piekares statnes atbalsti nebūtu piestiprināti pie virsbūves ar slāpējošu elementu, radušies spēki radītu lielu slodzi uz plāksnēm. Lai novērstu piekares sviras salūšanu, tās savienojuma punktam jābūt izturīgas uzbūves, kas padarītu automašīnu smagāku. Tādējādi elastīgs savienojums starp sviru un virsbūvi ir lielisks risinājums.
Statnes atbalsta uzbūve
Statnes atbalsts ir daļēji elastīgs modulis no gumijas un plastmasas. Iekšpusē atrodas stiprinošs tērauda gredzens. Priekšējiem gultņiem ir iebūvēts lodgultnis, kā nav aizmugurējos statnes balstos.
Statnes atbalsta nodilums
Statnes atbalsti pastāvīgi absorbē sviru vibrācijas. Katrā triecienā uz mazā gumijas elementa gulst vairākas tonnas svara. Ar laiku gumijas elastība zūd. Savienojums starp statni un virsbūvi vairs nav pietiekams un rada prettriecienu. Rodas šādas sekas:
- Automašīna ir skaļa, jo īpaši uz nelīdzena ceļa;
- Riepas nodilst vienā pusē;
- Automašīna nesaglabā savu trajektoriju.
Lai pārliecinātos, ka statnes atbalsts ir patiešām bojāts, automašīnu ir jānovieto uz rampas. Pēc tam statni manuāli šūpo. Ja to var kustināt uz priekšu un atpakaļ, tā noteikti ir nodilusi.
Statnes atbalsta kalpošanas ilgums un maiņa
Statnes atbalsta kalpošanas ilgums ir aptuveni 100,000 km ar normālu braukšanas stilu.
Lai nomainītu statnes atbalstu, jādemontē piekares statne, kas ir iespējams tikai ar īpašiem instrumentiem, piemēram, atsperu presi. Visi mēģinājumi demontēt statnes atbalstu bez piemērotas atsperu preses ir ļoti bīstami! Amortizatoru kalpošanas ilgums ir vienāds ar statnes atbalstu darba mūžu. Tādēļ visu piekares elementu maiņa statnes atbalsta remonta gadījumā būs ļoti ērta. Šādi darot, piekare saglabās savu perfekto stāvokli visus nākamos 100,000 km.
Citi būtiski pasākumi, mainot statnes atbalstu
Statnes atbalsta demontāža ir laikietilpīgs darbs, tas nav sarežģīts, bet prasa daudz pūliņu. Ja Jūs tomēr demontēsies detaļu, tā ir lieliska iespēja apskatīt citas nodilstošas detaļas, piemēram:
- ass čaula;
- stūres vārpstas čaula;
- šarnīrs;
- bremžu diski un uzlikas;
- rumbas gultnis.
Būtu kaitinoši, ja pēc statnes atbalsta remonta Jums būtu jāsāk viss no sākuma tikai tādēļ, ka vēl kāda cita detaļa izrādās bojāta. Tā kā detaļas ir lētas, pārliecinieties, ka esat nomainījis visas detaļas, kuras vajag nomainīt.
Statnes atbalstu cenas
Statnes atbalsti ir ļoti lēti. Priekšējo atbalstu cenas svārstās no 15 līdz 30 eur. Mazām un vieglām automašīnām tās ir vēl lētākas. Smagākām un ātrākām automašīnām nepieciešamas stabilākas rezerves daļas, tādēļ cenas ir citādas. Statnes atbalsti un balstgultņi tiek vienmēr mainīti pa pāriem. Šīs detaļas nodilst pakāpeniski un vienlaicīgi. Viena gultņa maiņa drīzāk pasliktinātu nekā uzlabotu braukšanas kvalitāti. Aizmugurējos gultņus arī jāmaina pa pāriem. Jaunu statnes atbalstsšu uzstādīšana būs kā vēl viens solis pretī izietai tehniskajai apskatei.