Bīdītājs tavai automašīnai

Bīdītājs priekš Top auto markām
- Bīdītājs BMW 3. Sērija
- Bīdītājs BMW 5. Sērija
- Bīdītājs AUDI A6
- AUDI A4
- Bīdītājs VW GOLF
- Bīdītājs VW PASSAT
- Bīdītājs BMW X5
- VOLVO V70
- Bīdītājs VOLVO XC 90
- Bīdītājs MERCEDES-BENZ E Klase
- Bīdītājs OPEL ASTRA
- OPEL ZAFIRA
- Bīdītājs VW TRANSPORTER
- Bīdītājs BMW 7. Sērija
- Bīdītājs FORD FOCUS
- MERCEDES-BENZ C Klase
- Bīdītājs JEEP GRAND CHEROKEE
- Bīdītājs BMW X3
- Bīdītājs TOYOTA AVENSIS
- AUDI A3
Bīdītājs defekts? » Noteikt darbības traucējumu • Remonts • Nomaiņas rokasgrāmata
Kopš 1954. gada hidraulisko vārstu sviras ļauj iekšdedzes dzinēju automātisko vārstu kontroli. Agrāk vārstus regulāri jākoriģē, izmantojot kloķvārdus. Hidraulisko vārstu rokturi ir padarījuši šo procedūru nevajadzīgu.
Izaicinājumi dzinēja konstrukcijā
Būtībā motors sastāv no degšanas kameras, virzuļa un vārstiem. Tas attiecas uz dīzeļdegvielas un benzīna dzinējiem. Ar motora standarta konstrukciju vārsti atrodas virs sadedzināšanas kamerām, un to vadību nodrošina kameras vārpsta. Šo sistēmu joprojām izmanto, neraugoties uz dažām nepilnībām. Galvenā problēma ir tā, ka motors ir ļoti augsts. Augsta dzinēja bloku uzstādīšanai ir nepieciešamas dziļas vietas motoram. Tas nav problēma limuzīns vai van. Tāpēc automašīnas priekšpuse bieži vien ir taisna un it īpaši sporta automašīnās, motora projektam ir jāizmanto citi jēdzieni. Viens no risinājumiem ir mainīt sadales vārpstas stāvokli.
Pāreta vārpsta nozīmē jaunus izaicinājumus
Mazākos automobiļos un sporta automašīnās, piemēram, Fiat Cinquecento vai Pontiac Fiero, blakus motora blokam tika uzstādīts sadales vārpsts. Šajos motoros sadales vārpstas mehāniskais spēks tiek izvadīts pa sadales stienim, un pēc tam vārsta vārstiem. Problēma ar šo risinājumu ir spēka pārneses pagarināšana, kas vārstu laika grafiku padara mazāk precīzu. Lai izvairītos no atšķirībām starp vārstiem un izvairītos no nepārtrauktas regulēšanas nepieciešamības, hidrauliskie vārsta sviras pagriežas, lai automātiski kompensētu attālumus starp vārstiem. Lai gan kloķi sākotnēji tika izstrādāti ilgmūžības dzinējiem, tie tagad ir standarta visos sadales vārpstas motoros.
Hidraulisko vārstu projektēšana
Starp kameras vārpstu un vārstu ir uzstādīta hidrauliskā vārsta svira. Komponents sastāv no vairākām daļām:
- degvielas vāciņš;
- tapa;
- vadības vārsts;
- atgriešanās atsperes atpakaļ.
Stūmam, kas atrodas spiediena stieņa vāciņā, ir starpība starp stiprinājumu un vāku, kas ļauj sasniegt eļļas izrāvienu. Plāksteris ir spiediens, izmantojot atsperi. Neliels caurums caurulē ļauj eļļai iekļūt dzinējā. Atvere tiek aizvērta ar vadības vārstu, izmantojot vadības vārsta atsperes spiedienu. Atvere ļauj eļļai plūst, ja kustību rada ienākošā kustība. Eļļa plūst cauri cietai skrūvei, kas aizpilda mazāko vārsta atveri.
Hidrauliskā vārsta riepu nodilums
Hidrauliskā vārsta rokturis ir sarežģīts elements ar vairākiem mazākiem komponentiem. Viņa darbs ir atkarīgs no eļļas, tā pienācīga šķidruma un tīrības. Hidrauliskā vārsta rokturī novietotās nogulsnes neļauj to darboties. Turklāt atgriešanās atsperes zaudē spriedzi. Tas jo īpaši attiecas uz mazām atsperēm, kas satur sakabes tapu un vadības vārstu. Pacelšanas laikā hidrauliskā vārsta rokturis ir svarīgi saglabāt pilnu hidraulisko spriegumu, novirzot sadales vārpstu. Tas nav iespējams ar neaktīvu atgriešanās avotu.
Hidrauliskā vārsta bojātā svira ir skaļa, vispirms noklikšķinot un viesojoties dzinējā. Gados vecākos automobiļos, piemēram, Golf 2, jūs varat aizmirst šo problēmu. Mūsdienu dzinēji, kuriem ir daudz lielāka efektivitāte, reaģē uz šāda veida bojājumiem jutīgāk. Sliktākajā gadījumā vārsta fiksētais attālums tiks bojāts, jo virzuļi skar vārstus, izraisot ļoti lielu dzinēja bojājumu.
Hidrauliskā vārsta roktura nomainīšana
Tā kā vārsta rokturi atrodas starp kūļa vārpstu un vārstiem, tad sadales vārpstas normālajos motors ir jānoņem. Ietver kājas vārpstas un tā piedziņas elementu atdalīšanu. Tas ir salīdzinoši vienkārši jostas motoros, taču tas ir izaicinājums motorzāģiem. Jebkurā gadījumā vislabāk ir nomainīt abas daļas. Protams, tas attiecas uz drošības jostu piedziņas dzinējiem. Ķēdēm tas galvenokārt ir atkarīgs no ķēdes vecuma. Tomēr liela daļa remonta ir noņemta ar kupejas vārpstu, tādēļ tā ir lieliska iespēja.
Kad izvilkamais sadales vārpslis ir noņemts, vārsta sviru no tiem var izvilkt ar skavām. Vienkārši nomainiet tos ar jaunām vārstu svirām. Hidrauliskā vārsta roktura nomaiņai ir nepieciešama pilnīga tīrība!
Pēc jauno hidraulisko vārstu sviru uzstādīšanas un visa motora uzstādīšanas transportlīdzeklim jāatstāj vismaz stundu, lai jaunie vārstu eņģes būtu uzstādīti uz to kronšteiniem. Tad jūs varat sākt dzinēju un ļaut tam darboties vairākas minūtes.
Hidrauliskā vārsta sviras ierobežotājs?
Daži vietējie remontētāji mēģina salabot hidraulisko vārstu sviras, pavelkot atpakaļgaitas atsperi un vārstu no otra. Tas ir daudz darba, un jūs nesaņemat daudz vairāk. Lai gan ir iespējams, ka atsperes aizver vārsta sviru iekšpusē, nav iespējams noteikt atsperes spiediena spēku. Vadības vārsts jāatver ar noteiktu eļļas spiedienu. Tomēr tas nav ticami, jo atsperu spiediens var būt pārāk augsts un var sabojāt hidrauliskā vārsta sviras funkciju. Turklāt saspiestās atsperes tiek ātri nolietotas, un problēma ir ierobežota tikai 1500 km.
Hidrauliskā vārsta sviras cena
Atkarībā no jauno komponentu izmaksām, jūs redzēsiet, ka hidrauliskā vārsta sviras remonts ir absurds. Jauno hidraulisko vārstu rokturi ražo preču zīmes, piemēram, FEBI BILSTEIN, un izmaksas ir tikai EUR 10 gan dārgām automašīnām, gan katram Mercedes-Benz modelim. Lielākiem 6- vai 8-cilindru dzinējiem maksāsiet ne vairāk kā € 100, un jūsu motors viegli darbosies desmit tūkstoš kilometru.
Nozīmīgi papildu pasākumi
Sadales vārpstas izņemšana ir sarežģīts dzinēja demontāžas process, pat ja cilindra galva paliek vietā. Tomēr tas prasa detalizētu kameras vārpstas pārbaudi. Hidrauliskā vārsta nēsājai svirai var būt smērvielas trūkums. Atstājot ceļu uz kameras vārpstas un radot papildu izmaksas, kas papildus novedīs pie motora pusi labošanas. Šajā gadījumā ir nepieciešams arī nomainīt ķēdi un spriegotājierīci, skriemeļu skrūvi un ūdens sūkni.
Ja sadales vārpstas stāvoklis ir pieļaujamās robežās, nomainiet vismaz vārpstas gultni. Izmantotos un izmestos gultņus nedrīkst atkārtoti izmantot. Pats par sevi saprotams, ka jaunajai eļļai ir pievienoti jaunie vārstu sviras. Katram šāda veida remontam, protams, ir nepieciešama eļļas un filtra nomaiņa.
PADOMS: Analizējot eļļas līmeni pirms remonta, jūs sniegsiet detalizētu informāciju par motora stāvokli, atrodiet virzuļu blīvju vai kloķvārpstas gultņu iespējamu nodilumu. Degšanas kamerā var būt paliekas ūdens vai pārāk daudz sudraba. Šodienas eļļas analīze ir ļoti labs risinājums, kas var arī identificēt cilindru galvas blīvējumu. Ar mazu ieguldījumu naftas analīzē, pārbaudiet nepieciešamību nomainīt vai remontēt, vai statusu visu aprīkojumu un nepieciešamo diagnostikas darbu. Pretējā gadījumā tas var būt ārkārtīgi neērti, ja pēc hidraulisko vārstu sviru nomaiņas noņemšanas viss dzinējs ir jāizjauc.