Galvenais bremžu cilindrs tavai automašīnai

Galvenais bremžu cilindrs priekš Top auto markām
- Galvenais bremžu cilindrs BMW 3. Sērija
- Galvenais bremžu cilindrs BMW 5. Sērija
- Galvenais bremžu cilindrs AUDI A6
- AUDI A4
- Galvenais bremžu cilindrs VW GOLF
- Galvenais bremžu cilindrs VW PASSAT
- Galvenais bremžu cilindrs BMW X5
- VOLVO V70
- Galvenais bremžu cilindrs VOLVO XC 90
- Galvenais bremžu cilindrs MERCEDES-BENZ E Klase
- Galvenais bremžu cilindrs OPEL ASTRA
- OPEL ZAFIRA
- Galvenais bremžu cilindrs VW TRANSPORTER
- Galvenais bremžu cilindrs BMW 7. Sērija
- Galvenais bremžu cilindrs FORD FOCUS
- MERCEDES-BENZ C Klase
- Galvenais bremžu cilindrs JEEP GRAND CHEROKEE
- Galvenais bremžu cilindrs BMW X3
- Galvenais bremžu cilindrs TOYOTA AVENSIS
- AUDI A3
Galvenais bremžu cilindrs defekts? » Noteikt darbības traucējumu • Remonts • Nomaiņas rokasgrāmata
Hidrauliskās bremžu sistēmas galvenā daļa: galvenais bremžu cilindrs
Galvenais bremžu cilindrs ir bremžu sistēmas centrālā daļa, kas pārvērš bremžu pedāļa mehānisko spēku un bremzēšanas pastiprinātāja pneimatisko barošanu hidrauliskajā spēkā, kas tiek pārtraukta bremžu cilindros bez zaudējumiem. Ja galvenais bremžu cilindrs neizdodas, tiek apgrūtināta visa bremžu sistēma.
Galvenā bremžu cilindra konstrukcija
Galvenais bremžu cilindrs ir cieta tērauda detaļa ar virzuļa stieni. 5 caurumu iekšpusē. Vienā no stieņiem ir virzulis, kas ļauj pārvietoties cilindrā. Sānos ir četras caurules ar ārējo vītni, kas ietver bremžu cauruli. Viens vai divi no atlikušajiem caurumiem ir paredzēti izplešanās šķidruma tvertnei. Galveno bremžu cilindru var noņemt un uzstādīt atsevišķi vai integrēt riteņu bremžu sistēmā. Galvenais cilindru stienis un caurules ir blīves, kas ir vājākais punkts konstrukcijā.
Galvenā bremžu cilindra darbība
Galvenais bremžu cilindrs ir cieši piestiprināts pie dzinēja. Pistons ir pievienots bremzēšanas pastiprinātājam. Kad bremžu pedālis ir nospiests, virzulis stumj 2 bar barošanas galvenajā bremžu cilindrā, kas hidraulisko šķidrumu saskaras ar spiedienu. Šis spiediens tiek nodots atsevišķiem bremžu cilindriem bez jaudas zuduma. Šī funkcija tiek veikta tikai tad, ja sistēmā nav gāzu, gaisa vai ūdens, kas varētu nonākt saskarē ar bremžu šķidrumu.
Galvenā bremžu cilindra defekti
Galvenajam bremžu cilindram ir tikai viens trūkums: blīvējums starp virzuļa stieni un iekšējo bremzes veltni. Ja tas pazūd, hidrauliskā eļļa var izšļakstīties. Īpaši tas ietekmē bremzēšanas efektivitāti. Sistēmas ekspluatācijai bremžu pedālis ir pienācīgi sūknēts. Drošība braucot ar bojātu galveno bremžu cilindru vienkārši nav garantēta. Jums drīz būs jāmaina.
Galvenā bremžu cilindra remonts
Agrāk nomaiņa tika noslēgta ar galveno bremžu cilindra standarta remonta procedūru. Šī iespēja ir pieejama jau šodien. Sakarā ar garantijām un zemu sastāvdaļu cenu, šodien galvenais bremžu cilindrs gandrīz vienmēr ir pilnīgs nomaiņas variants. Aizvietojumam var būt arī defekti: pastāv risks, ka bremžu sistēmā iekļūst gaiss. Tāpēc mēs iesakām veikt šādas darbības:
- Pārbaudiet bremžu šķidruma ūdens līmeni testa joslā. Ja tas sasniedz kritisku vērtību, iztukšojiet visu bremžu sistēmu, nomainiet cilindru cilindru no kronšteina un uzlādējiet bremžu sistēmu ar svaigu bremžu šķidrumu. Tas nodrošinās drošu un pilnīgu remontu. Pēc remonta iztukšojiet visu bremžu sistēmu.
Galvenā bremžu cilindra nomaiņa ir ļoti vienkārša:
- atskrūvējiet četras savienojošās bremžu šļūtenes. Pēc tam atskrūvējiet galveno bremžu cilindru no montāžas punkta. Tad izvelciet to no bremzēšanas pastiprinātāja. Drošības nolūkos varat izmantot split tapu vai papildu riekstu. Pārcelšana ir ļoti vienkārša, un to var paveikt ikviens, izmantojot piemērotus rīkus.
Aizstājot galveno bremžu cilindru, ieteicams vienmēr nomainīt bremžu šķidruma tvertni. Tādā veidā jums ir jaunas automašīnas daļas un jums nav jāuztraucas par poking vai darba šķidruma noplūdi.
Bremžu caurules atslēgšana un bremžu sistēmas iztukšošana ir lieliska iespēja pārvarēt bremžu sistēmu un cauruļvadi. Šļūtenes nedrīkst būt rūsas. Caurule nedrīkst būt trausla vai poraina. Uz šīm sastāvdaļām var atrast arī grauzēju koduma pēdas. "Piepūšošā" caurule ir reti sastopama, taču tā var parādīties lētākiem produktiem. Arī šeit: viss, kas šķiet aizdomīgs, ir jāaizstāj. Pretējā gadījumā labākais galvenais cilindrs arī nebūs izmantojams.
Jaunā galvenā bremžu cilindra izmaksas
Galvenais bremžu cilindrs ir drošības daļa, tāpēc jums ir nepieciešams uzstādīt tikai augstas kvalitātes sastāvdaļas. Apšaubāmu ražotāju vājie produkti vienmēr ir ļoti riskanti. Cena sākas no 50 EUR. Šāds uzticama ražotāja kvalitatīva galvenā cilindra daudzums nekad nav naudas izšķiešana.