Balst-/virzošais šarnīrs tavai automašīnai

Balst-/virzošais šarnīrs priekš Top auto markām
- Balst-/virzošais šarnīrs BMW 3. Sērija
- Balst-/virzošais šarnīrs BMW 5. Sērija
- Balst-/virzošais šarnīrs AUDI A6
- AUDI A4
- Balst-/virzošais šarnīrs VW GOLF
- Balst-/virzošais šarnīrs VW PASSAT
- Balst-/virzošais šarnīrs BMW X5
- VOLVO V70
- Balst-/virzošais šarnīrs VOLVO XC 90
- Balst-/virzošais šarnīrs MERCEDES-BENZ E Klase
- Balst-/virzošais šarnīrs OPEL ASTRA
- OPEL ZAFIRA
- Balst-/virzošais šarnīrs VW TRANSPORTER
- Balst-/virzošais šarnīrs BMW 7. Sērija
- Balst-/virzošais šarnīrs FORD FOCUS
- MERCEDES-BENZ C Klase
- Balst-/virzošais šarnīrs JEEP GRAND CHEROKEE
- Balst-/virzošais šarnīrs BMW X3
- Balst-/virzošais šarnīrs TOYOTA AVENSIS
- AUDI A3
Balst-/virzošais šarnīrs defekts? » Noteikt darbības traucējumu • Remonts • Nomaiņas rokasgrāmata
Lodbalsts atrodas priekšējā amortizatora apakšējā daļā. Tas ir uzstādīts uz trīsstūra sviras un atbalsta automašīnu no apakšas uz augšu, kas ļauj amortizatoram pagriezties. Tam ir ļoti izturīga un spēcīga konstrukcija. Parastajā braukšanas režīmā šī daļa ilgst līdz 120 000 km.
Lodbalsta konstrukcija un atrašanās vieta
Lodbalsts ir klasisks lodīšu savienojums, kas sastāv no korpusa un stumšanas lodītes, ap kuru ir gumijas aizsardzība. Gumijas čaulas iekšpusē ir eļļa vai grafīta smērviela. Šis dizains ļauj viru pārnest spēkus no vadības bloka, un tas ir arī ļoti elastīgs un var pagriezties.
Lodbalsta defekti
Jūs atpazīsit lodbalstu defektus, ievērojot šādus simptomus:
- Vāja trajektorijas stabilitāte
- nepareiza vadīšana
- Šaušana un noklikšķināšana uz riteņiem
- Stūres rata novirzīšanās
- Nenovēršama priekšējo riepu nodilšana
Bojātā lodbalsta nevar pienācīgi atbalstīt priekšējās ass spēka pārnesi. Nodilums var izraisīt visa priekšējās ass bojājumus un priekšlaicīgu riteņu gultņu bojājumu. Tādēļ, lai novērstu turpmākus bojājumus, pēc iespējas ātrāk jāaizvieto bojātais lodbalsts.
Lodbalsta aizvietošana
Lodbalsta nomaiņa nav vienkārša, ja jūs neesat speciālists. Visa stūres sistēma ir stingri savienota ar skrūvēm. Bez atbilstošiem instrumentiem profesionāla demontāža ir gandrīz neiespējama. Jebkurā gadījumā jums būs nepieciešams instruments, lai noņemtu lodbalstu un izmantotu tikai kvalitatīvus instrumentus. Lēti instrumenti var būt bīstami. Tiklīdz lodbalsts ir vaļīgs, to var viegli nomainīt. Tas tiek novietots uz A-formas trīsstūrveida sviru, kuru pēc atlaišanas var nolaisties. Jūs varat nomainīt veco rokas ar jauno detaļu un automašīna būs gatava palaišanai vēlreiz. Tāpat kā ar citām stūres sistēmas sastāvdaļām, arī abām pusēm ir jāaizstāj lodbalstus, lai sasniegtu vislabākos rezultātus.
Lodbalsta izmaksas
Lodbalsts ir nepārtraukti noslogots un ar piesardzīgu piedziņu notiks aptuveni 120 000 km. Jums nepieciešams nopirkt kvalitatīvu produktu no ražotāja. Lēti lodbalsti maksā apmēram 20 eiro vai mazāk, bet ir kalpo īsāku laiku. Noteikti ieguldiet kvalitatīvā produktā un atbrīvojieties no problēmām.
Pieņemamo lodbalstu cenas no ATE vai FEBI BILSTEIN sākas apmēram 50 €. Cena ir atkarīga arī no automašīnas modeļa. Sarežģītākiem automobiļiem būs vajadzīgi stabilāki, dārgāki lodbalsti. Profesionālais pakalpojums aizņem apmēram 30 minūtes, lai to nomainītu vienā pusē. Patstāvīgam darbam grāmatu vismaz 1-2 stundas, īpaši, ja jums nav nepieciešamās pieredzes vai piemērotu rīku. Mēs vienmēr iesakām neizglābt līdzekļus un ieguldīt kvalitātē.
Pārbaudiet arī citas daļas
Parasti stūres komponentes ir uzbūvētas, lai darbotos vienlaicīgi. Kad lodbalsts sasniedz savu dzīves cikla beigas, drīz tas tiks salūzīs. Jūs varat ietaupīt daudz laika, naudas un nepatikšanas, ja vienlaikus labojat un aizvietojat visu. Nomainot lodbalstu, vislabāk ir pārbaudīt:
- Putekļu sargi
- Stūres stieņa uzgalis
- Bremžu diski un kluči
- Y-formas sviras
- amortizatori un atsperes
- riteņu gultņi
Tikai tad, ja augstākminētās detaļas nav vaļīgas un gumijas elementi nav trausli, tās var palikt vietā. Ja rodas aizdomas, ir jāpārbauda, vai tā ir aizstāta ar citu stūres vadības sistēmu pašreizējā balstu savienojumā. Ja jūs to darāt, jūs varat saglabāt maksimālu braukšanas stabilitāti, un jūs varat doties tuvākajā tehniskajā pārbaudē ar visaugstāko pašapziņu. Sakarā ar ļoti zemajām šo komponentu cenām vienmēr izvēlieties zīmola kvalitāti. Šādos gadījumos ietaupījums ir slikta izvēle.