00#
44-9552

Stūres-autodaļas visām automarkām

Meklēšana
Rezerves daļu katalogs Stūres daļas Premium kvalitātes

Stūres daļas autodaļu zīmolu ražotāji

  • A.B.S. Stūres detaļas
  • MAPCO Stūres detaļas
  • TRW Stūres detaļas

Stūres - Kas jums jāzina par mehāniku, nolietojumu un remontu

Stūres iekārta un šasija ļauj autovadītājam vienmēr vadīt transportlīdzekli vēlamajā virzienā. Tādējādi šasijas un stūres iekārtas galvenais uzdevums ir saglabāt transportlīdzekli kontrolējamu jebkurā ātrumā.
Izmantojot veselu stūres iekārtu un šasiju, transportlīdzeklis ir vadāms pat lielā ātrumā, līkumainos ceļos un pēkšņu izvairīšanās manevru gadījumā. Stipru transportlīdzekli ietekmējošu spēku dēļ bojājumus var pamanīt tikai tad, kad tiek zaudēta konkrētā kontrole: viena vai divas tonnas tērauda, kas šūpojas un mētājas no malas uz malu bez jebkādas kontroles, ir ļoti bīstamas, braucot pat nelielā ātrumā. Tāpēc līdztekus bremzēm vitāli nepieciešamas ir arī šasija un nevainojama stūres iekārta.

Stūres iekārtas un šasijas komponenti

Stūres iekārta sākas ar stūres ratu. Mūsdienās vairumā transportlīdzekļu rotācijas kustības no stūres rata tiek pārnestas uz stūres pastiprinātāja sūkni, kas pārsūta stūrēšanas spēkus uz stūres asīm. Vairumā transportlīdzekļu stūres mehānisms atrodas uz priekšējās ass. Tā sastāv no daudziem komponentiem, kas nodrošina to, ka riteņi tiek vienlaicīgi pagriezti vēlamajā stūrēšanas leņķī. Stūrēs iekārta pati par sevi ir ļoti nodilumizturīga un parasti kalpo visu transportlīdzekļa ekspluatācijas laiku.
Stūres pastiprinātāja sūknis var sabojāties, it īpaši vecākos transportlīdzekļos. Jebkurā gadījumā regulāri ir jāpārbauda stūres pastiprinātāja eļļa un, ja nepieciešams, tā ir jānomaina. Tomēr mehānismi, kas pagriež riteni un nodrošina augstu elastības amplitūdu, ir īpaši pakļauti nodilumam. Tie sastāv no daudziem komponentiem, kas ir izgatavoti no cieta tērauda detaļām, kuru kustīgajās daļās ir gumijas un plastmasas bukses.
Lodbalstiem ir arī gumijas manšete, zem kuras atrodas ar smērvielu pildīta lodveida galvas vadotne. Stūres mehānismu ievērojami ietekmē augsts nobraukums, ceļi bez cietā seguma vai sitieni, braucot pār augstām apmalēm. Savienojumu nodilums kļūst manāms pēc pasliktinošās braukšanas dinamikas un grabošas skaņas. Šādi bojātie komponenti ir jāaizstāj; to remonts ir aizliegts. Veicot šķērsstiepņu un lodbalstu nomaiņu, nomaināmā daļa ir jāpieskrūvē tieši ar tik apgriezieniem, kā bija pieskrūvēta vecā detaļa. Pretējā gadījumā transportlīdzekli vilks uz vienu pusi, un riepas daudz ātrāk nodils. Nepareizi uzstādītu šķērsstiepni jūs varat noteikt pēc stipri nodilušām riepām vienā transportlīdzekļa pusē vai pēc tā, ka braucot tas nepārtraukti tiek vilkts uz vienu pusi. Ja jūs neesat pārliecināts, vai šķērsstiepņi ir pareizi uzstādīti, jūs jebkurā specializētā uzņēmumā varat tos pārbaudīt un noregulēt, samaksājot apmēram 50 - 100 eiro.
Šasija kalpo tam, lai noturētu ērtu riteņu augstumu un kontrolētu tos. Tā sastāv no stipras tērauda atsperes un amortizatora. Atkarībā no konstrukcijas šie divi komponenti var tikt veidoti kā viena detaļa (amortizatora statnis) vai arī atsevišķas detaļas. Dažos transportlīdzekļos maināmu amortizatora statņu vietā ir iebūvēta hidropneimatiskās balstiekārtas šasija.

Kā noteikt un novērst stūres iekārtas un šasijas bojājumus

Bojātu transportlīdzekļa balstiekārtu var noteikt pēc pasliktinošās braukšanas dinamikas un nepatīkamas transportlīdzekļa šūpošanās. Tā kustība ir vāji kontrolējama, un riepas bieži spiedz. Tūlītēja nomaiņa to novērsīs. Veicot riepu vai bremžu maiņu, jums vajadzētu pēc noklusējuma vismaz aplūkot atsperes un amortizatorus: ja notiek amortizatora eļļas noplūde vai amortizators saspiešanas laikā izdod burbuļojošu skaņu, vai tiek pamanīta stipra korozija vai pat atsperes plaisāšana, detaļa ir nekavējoties jānomaina. Atsperes vienmēr ir jāatskrūvē ass virzienā.
Bez pacelšanas platformas izmantošanas ir iespējams pārbaudīt arī amortizatoru stāvokli: jums ir enerģiski jānospiež automašīnu uz leju katrā stūrī. Ja transportlīdzeklis stipri atlec, amortizators ir bojāts. Amortizatoru statņus un amortizatorus ir diezgan viegli nomainīt, ja tiek izmantoti piemēroti instrumenti. Atsperu spriegotāju var iegādāties par vien pāris eiro. Nevajadzētu veikt eksperimentus ar spriegošanas siksnām vai citiem palīglīdzekļiem, jo pēkšņi iztaisnojusies atspere var būt ļoti bīstama.

Atrodiet visu, kas nepieciešams jūsu stūres iekārtai/šasijai par pieņemamām cenām

Autorezervesdalas24.lv jūs atradīsiet visas nepieciešamās rezerves daļas, lai salabotu bojātu stūres iekārtu vai salauztu balstiekārtu. Pie mums vienmēr ir kādi īpašie piedāvājumi vai atlaides. Visas mūsu rezerves daļas atbilst ražotāju noteiktajai kvalitātei.


Populārākie produkti kategorijā Stūres
SKF VKJP 02000
Putekļusargs, Stūres iekārta VKJP 02000
Putekļusargs, Stūres iekārta
  • Augstums [mm]: 204
  • Diametrs no [mm]: 10, 29
  • Diametrs līdz [mm]: 40, 53
  • Iekšējais diametrs 2 [mm]: 10, 29
  • Universāla:
  • Savienojuma tips: Kardānšarnīrs
  • Stav:  Jauns
Preces № : VKJP 02000
Ir noliktavā
12,36 €
iesk. 21% PVN, piegādes maksu
RIDEX 914T0003
Stūres šķērsstiepņa uzgalis 914T0003
Stūres šķērsstiepņa uzgalis
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts, no abām pusēm, ārējais
  • Garums [mm]: 151
  • Vītnes izmērs 1: FM8X1,25R
  • Ārējā vītne [mm]: M14x1,5
  • Konusa izmērs [mm]: 17,5
  • Vītnes veids: ar labo vītni
  • Papildu artikuls / Papildu info 2: ar uzgriezni
  • Šarnīra diametrs [mm]: 25
  • Stav:  Jauns
Preces № : 914T0003
Ir noliktavā
12,06 €
iesk. 21% PVN, piegādes maksu
RIDEX 51T0039
Aksiālais šarnīrs, Stūres šķērsstiepnis 51T0039
Aksiālais šarnīrs, Stūres šķērsstiepnis
  • Uzstādīšanas puse: no abām pusēm, iekšā, Priekšējais tilts
  • Garums [mm]: 332
  • Vītnes veids: ar labo vītni
  • Vītnes izmērs 1: M16X1.5
  • Vītnes izmērs 2: M16X1.5
  • Diametrs 1 [mm]: 16
  • Konteinera tips: Kārba
  • Stav:  Jauns
Preces № : 51T0039
Ir noliktavā
11,53 €
(Cena par vienību)
iesk. 21% PVN, piegādes maksu
RIDEX 914T0007
Stūres šķērsstiepņa uzgalis 914T0007
Stūres šķērsstiepņa uzgalis
  • Uzstādīšanas puse: ārējais, no abām pusēm, Priekšējais tilts
  • Garums [mm]: 70, 38
  • Vītnes izmērs 1: M12X1.5
  • Vītnes izmērs 2: M10X1.25
  • Konusa izmērs [mm]: 10,7
  • Konusa slīpums: 1/6
  • Vītnes veids: ar labo vītni
  • Forma: taisns
  • Konteinera tips: Kārba
  • Stav:  Jauns
Preces № : 914T0007
Ir noliktavā
8,21 €
iesk. 21% PVN, piegādes maksu
FEBI BILSTEIN 21171
Putekļusargs, Stūres iekārta 21171
Putekļusargs, Stūres iekārta Tr. līdzekļiem ar stūres pastiprinātāju SMI TRW
  • Garums [mm]: 166
  • Materiāls: Gumija
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi, Priekšējais tilts pa labi
  • Iekšējais diametrs 2 [mm]: 10, 39
  • Masa [kg]: 0,080
  • Stav:  Jauns
Preces № : 21171
Ir noliktavā
6,36 €
(Cena par vienību)
iesk. 21% PVN, piegādes maksu
RIDEX 914T0015
Stūres šķērsstiepņa uzgalis 914T0015
Stūres šķērsstiepņa uzgalis
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi
  • Garums [mm]: 209
  • Vītnes izmērs 1: MM10X1.25R
  • Konusa izmērs [mm]: 12
  • Konusa slīpums: 1/5
  • Vītnes izmērs: FM14X1.5R
  • Forma: saliekts
  • Stav:  Jauns
Preces № : 914T0015
Ir noliktavā
11,32 €
iesk. 21% PVN, piegādes maksu
RIDEX 914T0046
Stūres šķērsstiepņa uzgalis 914T0046
Stūres šķērsstiepņa uzgalis tr. līdz. ar elektrohidraulisko stūres mehānismu TRW Eiropa SMI / Koyo elektro-hidraulisks
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts, pa labi, ārējais
  • Garums [mm]: 94
  • Vītnes izmērs 1: M14x1,5
  • Vītnes izmērs 2: M12x1,5
  • Konusa izmērs [mm]: 13,3
  • Skrūves galvas-/Uzgriežņa profils: Iekšējais seškantis
  • Stav:  Jauns
Preces № : 914T0046
Ir noliktavā
9,43 €
(Cena par vienību)
iesk. 21% PVN, piegādes maksu
RIDEX 914T0020
Stūres šķērsstiepņa uzgalis 914T0020
Stūres šķērsstiepņa uzgalis
  • Uzstādīšanas puse: ārējais, pa kreisi, Priekšējais tilts
  • Garums [mm]: 198, 28, 200
  • Vītnes izmērs 1: M14X1.5
  • Vītnes izmērs 2: M10X1.25
  • Konusa izmērs [mm]: 12
  • Vītnes izmērs: M14x1,5, M10x1,25
  • Forma: saliekts
  • Diametrs 1 [mm]: 11,7
  • Konteinera tips: Kārba
  • Stav:  Jauns
Preces № : 914T0020
Ir noliktavā
12,07 €
iesk. 21% PVN, piegādes maksu
RIDEX 51T0082
Aksiālais šarnīrs, Stūres šķērsstiepnis 51T0082
Aksiālais šarnīrs, Stūres šķērsstiepnis TRW Tr. līdzekļiem ar stūres pastiprinātāju
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts divpusēji
  • Vītnes izmērs 1: MM14X1.5R
  • Vītnes izmērs: MM14X1.5R
  • Aksiālā šarnīra garums [mm]: 297
  • Stav:  Jauns
Preces № : 51T0082
Ir noliktavā
11,17 €
(Cena par vienību)
iesk. 21% PVN, piegādes maksu
RIDEX 914T0014
Stūres šķērsstiepņa uzgalis 914T0014
Stūres šķērsstiepņa uzgalis
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi
  • Garums [mm]: 209
  • Iekšējā vītne [mm]: M14x1,5
  • Ārējā vītne [mm]: M10x1,25
  • Konusa izmērs [mm]: 12
  • Konusa slīpums: 1/5
  • Forma: saliekts
  • Stav:  Jauns
Preces № : 914T0014
Ir noliktavā
11,12 €
(Cena par vienību)
iesk. 21% PVN, piegādes maksu
RIDEX 914T0013
Stūres šķērsstiepņa uzgalis 914T0013
Stūres šķērsstiepņa uzgalis pa kreisi karājoties
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts, ārējais, Priekšējais tilts pa labi
  • Garums [mm]: 115
  • Vītnes izmērs 2: M10x1,25
  • Konusa izmērs [mm]: 12
  • Konusa slīpums: 1/5
  • Vītnes veids: ar labo vītni
  • Vītnes izmērs: M14x1,5
  • Stav:  Jauns
Preces № : 914T0013
Ir noliktavā
8,85 €
iesk. 21% PVN, piegādes maksu
RIDEX 914T0115
Stūres šķērsstiepņa uzgalis 914T0115
Stūres šķērsstiepņa uzgalis Tr. līdzekļiem ar sporta balstiekārtu S-Line Kreisāspuses stūres vadībai Tr. līdzekļiem ar stūres pastiprinātāju
  • Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts, no abām pusēm, Priekšējais tilts divpusēji
  • Garums [mm]: 153
  • Ārējā vītne [mm]: M14x1,5
  • Konusa izmērs [mm]: 17,5
  • Vītnes veids: ar labo vītni
  • Vītnes izmērs: M8x1,25
  • Stav:  Jauns
Preces № : 914T0115
Ir noliktavā
11,42 €
iesk. 21% PVN, piegādes maksu