0

0.00

#

Tilta piekare/riteņa piekares vadošā sistēma-autodaļas visām automarkām

Rezerves daļu katalogs Riteņa piekares Premium kvalitātes

Riteņa piekares autodaļu zīmolu ražotāji

  • SKF Tilta piekare/riteņa piekares vadošā sistēma
  • MAPCO Tilta piekare/riteņa piekares vadošā sistēma
  • VAICO Tilta piekare/riteņa piekares vadošā sistēma
  • A.B.S. Tilta piekare/riteņa piekares vadošā sistēma

Tilta piekare/riteņa piekares vadošā sistēma - Kas jums jāzina par mehāniku, nolietojumu un remontu

Transmisija/sajūgs kalpo, lai pārvadītu spēku no dzinēja uz ceļa virsmu, izmantojot pārvadu. Ja šīs detaļas ir labā stāvoklī, braukšana ar transportlīdzekli ir ļoti patīkama. Savukārt transmisijas bojājumi var būt bīstami dzīvībai.

Sajūgs: slēptais vidutājs

Sajūgs ir dziļi apslēpta transportlīdzekļa detaļa. Tas sastāv no daudziem komponentiem, taču tie vienmēr tiek nomainīti kā viens veselums. Sajūga nomaiņa ir ļoti dārga un laikietilpīga, kā arī prasa lielu pieredzi, tādēļ nav ieteicams veikt patstāvīgu remontu. Bojātu vai nodilušu sajūgu var noteikt pēc sliktas braukšanas dinamikas. Dzinējs nepareizi uzņem paātrinājumu, un transportlīdzeklis brauc arvien negribīgāk. Ja sajūgs ir pilnīgi nolietojies, automašīna ir tik tikko vadāma.

Transmisija: no pārnesumkārbas līdz ritenim

Transmisija ir savienojums starp pārnesumkārbu un riteni. Tas sastāv no divām piedziņas vārpstām un riteņu stūres mehānisma. Transmisija ietver daudzus komponentus, un, esot bojāti, tie visi pasliktina braukšanas dinamiku. Vibrējoši riteņi, transportlīdzekļa vilkšana uz vienu pusi, spēcīga riteņa grabēšana vai skaļa krakšķēšana stūrējot ir ierastas bojātas transmisijas pazīmes.

Transmisijas/sajūga bojājumu noteikšana

Ja jūs neesat pārliecināts par to, vai sajūgs ir bojāts vai nē, jūs varat veikt tā pārbaudi: pirmkārt, ieskatieties ekspluatācijas instrukcijā, lai uzzinātu, vai transportlīdzeklis ir aprīkots ar sajūga testa funkciju. Vairumā gadījumu jums ir jāpavelk sajūga pedāli, taču ir arī citas diagnostikas iespējas. Ja tas nav iespējams, jūs varat ielikt automašīnu augstākā pārnesumā un ātri atlaist sajūgu. Ja dzinējs noslāpst, tad sajūgs joprojām darbojas. Savukārt, ja dzinējs turpina darboties, kaut gan automašīna nekustas, jūs neizvairīsieties no sajūga nomaiņas. Ideālā gadījumā transmisiju ir jāpārbauda uz autopacēlāja. Dzenošajiem riteņiem ir brīvi jākarājas. Tad vienkārši uzlieciet abas rokas uz riteņa un enerģiski pakratiet to. Ja jūs sajūtat atstarpi, pārvads ir bojāts. Šajā gadījumā jūs varat pārbaudīt arī ass manšetes. Ja manšetes ir pilnas ar smērvielām vai ir redzams caurums, tās ir nekavējoties jānomaina. Pretējā gadījumā tiks bojāts riteņa rumbas gultnis. Transmisijas/sajūga detaļas neizbēgami nolietojas pat normālas braukšanas laikā. Driftošana, braukšana pa bedrēm vai pār augstām apmalēm var ātri sabojāt galvenā pārvada detaļas. Tāpat arī nepareiza rīkošanās ar sajūgu vai tā pārslodze pārāk smagas piekabes dēļ īpaši kaitē šiem komponentiem.

Kas būtu jānomaina?

Ja ir jāveic transmisijas remonts, svarīgs ir arī remontdarbu apjoms. Ja ir jānomaina ass manšete, jebkurā gadījumā ir jādemontē visas šķērssviras un lodbalsti. Ja tie jau ir sasnieguši noteiktu vecumu, var apsvērt to nomaiņu piesardzības dēļ. Visām kustīgajām detaļām ir gumijas manšetes vai amortizējošie elementi, kas ar laiku nolietojas. Visas tās ir pieejamas sastāvdaļas, kuras var lēti iegādāties Autorezervesdalas24.lv; tādējādi, veicot vienreizēju nomaiņu, jūs ietaupīsiet daudz laika, kas tiktu patērēts vēlākam remontam. Tomēr svarīgi ir no jauna uzskrūvēt stūres šķērsstiepņa uzgaļus uz vītnes tieši ar tik griezieniem, kā bija pieskrūvēta vecā detaļa. Pretējā gadījumā jūs riskējat ar sliktu taisnvirziena kustības stabilitāti un priekšlaicīgi nodilušām riepām. Lai pareizi uzskrūvētu jauno detaļu, vai nu skaitiet griezienus, atskrūvējot vecos stūres šķērsstiepņa uzgaļus, vai veiciet attiecīgās atzīmes. Neskatoties uz to, pēc montāžas jāveic taisnvirziena kustības pārbaude. Ja pēc remonta automašīnu velk uz sāniem, jānoregulē savirze. Šis specializētos uzņēmumos veiktais pakalpojums mūsdienās ir kļuvis daudz pieejamāks. Sajūgs vienmēr tiek mainīts kā komplekts. Sajūga nomaiņa ir ļoti sarežģīta, taču iespējama. Darbs aizņem daudz laika un telpas, un tam ir nepieciešami labi instrumenti. Sajūgs atrodas starp dzinēju un pārnesumkārbu. Nomainot sajūgu, ir vērts nomainīt arī transmisijas eļļu.

Populārākie produkti kategorijā Tilta piekare/riteņa piekares vadošā sistēma