Devējs, riteņu griešanās ātrums tavai automašīnai

Devējs, riteņu griešanās ātrums priekš Top auto markām
- Devējs, riteņu griešanās ātrums BMW 3. Sērija
- Devējs, riteņu griešanās ātrums BMW 5. Sērija
- Devējs, riteņu griešanās ātrums AUDI A6
- AUDI A4
- Devējs, riteņu griešanās ātrums VW GOLF
- Devējs, riteņu griešanās ātrums VW PASSAT
- Devējs, riteņu griešanās ātrums BMW X5
- VOLVO V70
- Devējs, riteņu griešanās ātrums VOLVO XC 90
- Devējs, riteņu griešanās ātrums MERCEDES-BENZ E Klase
- Devējs, riteņu griešanās ātrums OPEL ASTRA
- OPEL ZAFIRA
- Devējs, riteņu griešanās ātrums VW TRANSPORTER
- Devējs, riteņu griešanās ātrums BMW 7. Sērija
- Devējs, riteņu griešanās ātrums FORD FOCUS
- MERCEDES-BENZ C Klase
- Devējs, riteņu griešanās ātrums JEEP GRAND CHEROKEE
- Devējs, riteņu griešanās ātrums BMW X3
- Devējs, riteņu griešanās ātrums TOYOTA AVENSIS
- AUDI A3
Devējs, riteņu griešanās ātrums defekts? » Noteikt darbības traucējumu • Remonts • Nomaiņas rokasgrāmata
Stūres vadība visās situācijās ar ABS sensoru
ABS sensors ir maza, bet svarīga gandrīz visas modernās automašīnas bremžu sistēmas daļa. Tas ir daļa no ABS sistēmas, kas nodrošina automašīnas vadību avārijas apstāšanās gadījumā.
ABS vēsture
Lai gan ABS sistēma tiek uzskatīta par relatīvu jauninājumu automobiļu rūpniecībā, tā vēsture aizsākās 1902.gadā, kad pirmie mēģinājumi ar šo sistēmu tika veiktas tvaika lokomotīvēs. Šī sistēma bija svarīga, kad lidmašīnai bija jāspēj apstāties lielā ātrumā. Braucot uz skrejceļa, lidmašīnas bieži bija nestabilas un velkot tās uz vienu pusi.
Riteņu bloķēšanas problēma ir saistīta ar faktu, ka transportlīdzekli vairs nevar kontrolēt. ABS sistēma vai pretbloķēšanas sistēma bija lielisks risinājums šajā jomā. Pirmā ABS uzstādīšana bija Lielbritānijas sporta auto Jensen FF. 1978. gadā Vācijas automobiļu rūpniecība uzstādīja pirmo ABS sistēmu Mercedes S-klasē un pēc tam BMW 7. sēriju. Kopš tā laika ABS ir paplašinājies līdz gandrīz visiem mazākiem transportlīdzekļiem.
ABS sensora konstrukcija un atrašanās vieta
ABS sastāv no riteņa ātruma sensora, ABS sensora un vadības ierīces. Tehniski ABS sensors ir ļoti vienkārša ierīce: tas ir tikai magnētisks sensors, kas izstaro signālu, kad tas ir tuvu magnētiskajam laukam. ABS gredzens, kas ir zobains vai perforēts dzelzs gredzens, pastāvīgi uzrauga magnētisko lauku, kas parādās un pazūd no zoba līdz zobam vai perforācijai līdz perforācijai normālas braukšanas laikā.
Šī frekvence tiek pārsūtīta uz vadības bloku. Kad gredzens pieņem riteņu pastāvīgu kustību, ABS ļauj bremzēm darboties. Bremžu laikā bloķējot riteni, vadības bloks atslēdz bremzi ar impulsu, kas izraisa bremzēšanu. Ļauj transportlīdzekļa vadītājam novērot transportlīdzekli un izvairīties no šķēršļiem pēkšņas bremzēšanas gadījumā.
ABS sensora bojājumi un remonts
Ja ABS sensors ir bojāts, jūs to redzēsit nekavējoties. Vadības ierīce vairs nesaņem vajadzīgos signālus un novērtēs, vai velosipēds ir bloķēts. Katra bremzēšanas darbība iedarbina pārtraukto bremzēšanas spēku, tāpēc braukšana ar bojātu ABS ir ļoti nepatīkama un bīstama.
ABS sensors var būt bojāts arī no iekšpuses, kad kabeļi tiek izslēgti vai kontakta daļas ir bojātas. Sensors atrodas netālu no ceļa, tāpēc tas ir pakļauts laika apstākļiem un ūdens iepludināšanai. Sensora kļūme parādīsies arī vadības panelī piemērota indikatora veidā. Šī funkcija ir pietiekami skaidra, lai brīdinātu vadītāju par kļūmi pirms šīs ierīces pilnīgas atteices.
Sensora nomaiņa ir ļoti vienkārša. Noņemiet riteni, atskrūvējiet veco sensoru un nomainiet to ar jaunu. Attālums starp sensoru un ABS gredzenu jānosaka ar īpašu skalu. Kad vadības bloks ir pievienots, sistēma ir jādarbojas vēlreiz. Dažreiz ierīcei ir jābūt ieprogrammētaim lai atpazītu jauno sensoru. Šajā gadījumā apmeklējiet servisu. Rezerves ABS sensors prasa kontroli pār visām bremžu sistēmas daļām un ir laba iespēja vizuāli pārbaudīt bremžu klučus un sensoru, bremžu disku, bremžu lentu vai līniju nodilumu.
ABS sensora izmaksas
Laiks, kad elektroniskās detaļas maksā bagātību, ir jau sen pagājis. Augstas kvalitātes ABS sensora cena šodien sākas no € 7 par vienību. Par šo cenu ieteicams kā preventīvs risinājums, lai aizstātu šo darbu pirms tā kalpošanas laika beigām. ABS sensori nav veidoti kā tipiski nodiluma detaļas. Ideālā gadījumā tas aizņems aptuveni 15 gadus vai 250 000 km. Tomēr viņu neaizsargātās pozīcijas nav paredzētas šādai ilgtermiņa lietošanai. Tāpēc ieteicams mainīt ABS sensoru katrā gadījumā ik pēc 100 000 km. Automašīna būs pastāvīgi droša, gatava bremzēm, un stūres sistēma darbosies kā vajadzētu.